Hallå! Har tittat lite på ZTE Blade. Och Undrar ifall ni har någe tyck och tänk?
Har ialf hört att den ska vara väldigt nära HTC's "kvalle"~~. Väldigt värd dom slantarna enligt tester osv.
Utskriftsvy
Hallå! Har tittat lite på ZTE Blade. Och Undrar ifall ni har någe tyck och tänk?
Har ialf hört att den ska vara väldigt nära HTC's "kvalle"~~. Väldigt värd dom slantarna enligt tester osv.
ändrat någon jävla inställning på min HTC Wildfire. så alla sms jag skickar kommer längst ner i en konversation. och alla sms jag får längst upp.
Vet någon hur jag ändrar tbx? :(
du som verkar vara ganska kunnig inom htc..
vet inte om detta gäller alla modellerna eller om det bara är cp wildfire.. men iallafall har man över 1000 sms i en konversation laggar mobilen sönder, och det tar riktigt jävla lång tid att radera med. att ta bort 1000 sms tar ca 40 min för mig. någon som vet hur man kan göra för att det ska gå snabbare? Man kan inte komma åt den skiten om man kopplar in mobilen i datorn va?
Tyvärr så har alla samma problem gällande Wildfire samt SMS..såfort inkorgen blir packad likt ett troll, i det här fallet 1000 sms så klarar inte telefonen av det. Vet inte riktigt vad det beror på, men enda sättet att undvika det är att vartefter radera alla sms, någon gång ibland.
aha aah okey! jo man blir ganska trött på det, 1000 sms är ju inte överdrivet mycket heller.. jo tanken att radera har man ju, men samtidigt en tjej som smsar sjukt mycket, vilket betyder att man snabbt kommer upp bland så många på bara några dagar..
Kan väl passa på att fråga en sak till. köpte försäkring på skiten som gäller i 1 år. Och jag är bra besviken på den nu, så tanken att golva den har man ju, så den inte går att laga dvs. Kommer man att få samma mobil om dom fortfarande säljer den eller hur funkar det?
Du får förmodligen ut samma mobil, för att få ut pengar så krävs det att man lämnat in den på reklamation minst tre gånger, och dom på alla gångerna inte lyckats fixa telefonen. Men har du sönder den, så får du förmodligen bara en ny. Ring och hör med färsäkringsbolaget, eller vart försäkringen nu kommer ifrån.
jo förmodligen.. Naej är inte ute efter att få några pengar, men att få någon annan telefon kanske. En polare till mig brukade förstöra sina mobiler efter ett halvår, då fick han andra modeller, förmodligen för butiken inte sålde sån han hade. Är nån skitförsäkring på expert jag köpte till när jag köpte mobilen.. :) Menmen får la ha den några månader till och hoppas astelefonen snart försvinner!
Börjar nalkas ny mobil då kommer jag till det svåraste, vilken modell är bäst?
Har kollat lite på LGs optimus 2x eller något sådant, iphone och dom lite bättre Htc-modellerna.
Vad bör man satsa på?
Varför Lg's nya?
slukar batteri. Än så länge värdelös med all kraft den har, då det inte finns så krävande program/spel som just kräver all den där kraften.
Vad säger ni om HTC gratia? En god vän köpte en idag för 2700, är den något att ha? Som jag förstått det ska den vara riktigt prisvärd, kan dock inget om htc eller android :P
Funderar på att köpa en ny mobil, har ca 2500~ att lägga ut.
Någon som har köpt någon riktigt bra och prisvärd mobil för runt det priset? Eller vet någon bra?
ska vara touch :wub:
HTc Wilfire verkar bra, någon som vet?
Nya HTC "wildfire S" isåfall. http://www.katshing.se/mobiler/htc/h...es-13843_22419
Fast om du lägger på någon hundring så får du en Desire.
Jadå för den slanten tycker jag det.
HTC Desire. http://www.google.com/search?client=...w=1280&bih=619
Blir nog abonnemang ändå^^
Har kollat runt lite, och den verkar få lagomt bra kritik.
Ska nog köpa :wub:
edit ; någon som har något tips på abonnemang man kan köra på?
Vill helst kunna surfa lite (facebook etc.) och smsa gratis:)
och det ska helst inte vara för dyrt!
edit : vilken operatör som helst funkar, bara det inte blir dyrt. (ska givetvis vara bra täckning)