http://www.youtube.com/watch?feature...&v=LNISOPAWkm4
Det är så att jag tycker den blåa inredningen i min vita Volvo 745 -88b ser förjävlig ut och skulle vilja få den mycket snyggare !
har kollat runt lite och har sett att vissa målar panelerna i olika färger t.ex såhär ! hade det blivit snyggt att måla dom vita om jag har vit bil ?
http://www1.garaget.org/archive/22/2...00-1073491.jpg
Låt fantasin flöda men ska inte kosta allt för mycket då jag inte har någon vidare inkomst då jag fortfarande går i skola !
Och vad kan man göra åt innertaket för det har trillat ner och där är hål på vänster sida ?
tack på förhand !
Sorry för felpost blev lite rörigt när det finns 2 trådar den passar in i men med tanke på att det är en volvo så tog jag volvo tråden ^^
okej kan du inte fixa en bild på det ? :)
nej tyvärr :/ då har ju inte jag något ^^
Och på bilen sitter där highjackers (stavning) men förra ägaren har bytt till vanliga, och jag tänker kapa fjädrarna 3 varv bak och 2 varv fram och undrar om det är lönt att få tag i highjackers dämpare när den är sänkt ?
jodå det ska jag nog kunna ordna när jag ska ner till verkstan nästa gång :)
ajdå, hittar inget beggat och dom är ju så förbannade dyra..
hm, har inte en aning hur det blir med hi-jackers. hade det på en 240 jag har ståendes men aldrig försökt få det att funktionera, satt där när jag fick bilen :)
3 fram så ligger det på gummit, jag hade tagit 2 varv fram o 1 bak till o börja med, går o ta mer sen, men beror ju på hur man vill ha de, jag tog 3 varv fram o inget bak på min 745 för o få den o luta framåt. Du måste sätta fast fjädern efter du kapat kan hoppa av när som annars.
kolla om den e säckig bak först, de ser du om den e lägre bak än fram.
sen kapar man alltid fram först, jag brukar ta 3 varv, ganska lagom om man kör brukis. sen kapar ja 2 varv bak, o hissar ner o kollar, tar sedan ett halvt till, o kollar, har du ofta folk i bilen, eller tung baslåda tex så kör ett halvt varv mer bak
Okej, min 745 vart grymt stötig iallafall när jag tog 3 varv. Men går att leva med :)
2,5 varv så har man lite bättre fjädring :)
Går inte igenom bess om dem inte sitter fast o de är ju rätt osäkert, men brukar räcka med en klämma men jag svetsade fast mina
Kör utan gummi, är inte alls stötigt. Tar ju i under ist dock haha
Är det en vit plastpinne som man ska dra i för att få upp huven på 245? Jag drog som ett as men huven öppnade sig inte :( Finns det något annat sätt att öppna?