Bilden i sig är väl ungefär 2 månader gammal, men formen samma.
Utskriftsvy
Hur länge brukar ni vara på gymmet ungefär? 1-2 timnmar?
Tills man känner sig klar, kan ta 45 min eller 90 min
Lite tips på mat som går hyffsat fort att göra, med låga kalorier?
Ligger på 103kg/189cm nu. Vill ner till ca95-97kg till sommare, men inte tappa för mycket i muskler. Hur ska man utforma träningen tro? gymmar 3ggr i veckan med ca 15min uppvärmning varje gång. Utöver det kör jag nu ca 2-3 pass i månaden med bara fys (löpband, cykla, rodd).
Öppnade precis ett nytt Malkarsgym här i Kalmar (Jag tränar alltså på Malkars), ska vara skitstort och riktigt nice! Imorgon bär det av mot det nyöppnade gymmet för att se hur det är där :) Riktigt härligt med nytt gym, ligger mycket närmre nu, gångavstånd :wub: Precis vid min skola med, perfekt att dra dit efter plugget! Åh, fan va gutt!
Bra att dricka funlight eller liknande som Deluxe sa, ifall man känner att vatten inte är sin grej samt smakar gott. 1 kalori / 100 ml. Istället för läsken!
En fråga som kom upp nu när ni snackar vatten/mjölk..
Körde med pulver förut o blandade då alltid med vatten. Men en polare sa att det var bättre att blanda med mjölk istället, iallafall när man ska bygga. Vilket föredrar ni? Vad är bäst när man ska "bulka" respektive bränna?
Kul att ni varit inne på ämnet. Sitter å är skitförbannad på Sportlife som gått å blivit svindyra här! :S Har fan inte råååd att träna, och jag behöver de nu mer än nånsin.. vet fan inte va jag ska ta mig till..
Nej, bara armar för min del.
Men precis, du har rätt.. :)
Jag tränar enbart "armar", fenomenet armar, armar, armar, ja, armar?
Det har inte slagit dig att det du fokuserar på - det som framhävs med just en sideBICEP, är just armen(som ni kallar det - biceps alltså).
Du har inte en jävla susning om vad proporttioner är och du kommer onekligen inte kunna fastställa dem efter en bild - just a hint.
Another hint - låret mäter 64.5cm på bredaste stället och 54.5 på smalaste - runt quadsen. Överarm mäter ca. 40 cm, bröstmåttet mäter ca. 112 cm(släpar, JA).
Varsågod, min sköna.
Har under tiden jag varit sjuk gått ned ca 5 kg sen julafton. Rätt tråkigt när man kände att man var på god väg.
De öppnar snart ett nytt gym i umeå, MITT i umeå verkligen :D öppet dygnet runt och bland Sveriges lägsta priser :) ska bli kul att se vad de är för nå gym :D
PB: kv+35 2reps chins!!!
Är verkligen noob inom tränings termer som det snackas här.
Vad betyder t.ex. Deffa, bulka osv? :P