Men det händer ju inte något med honom för det? :P Det är ju snarare hon som råkar illa ut..
Utskriftsvy
Farsan körde över en självmordsbenägen duva som ställde sig mitt i vägen och flyttade inte på sig heller :ninja:
Börjar bli dags för service + kopplingsbyte..
Edit: Fast det är ju bra och lära sig det med, förmodligen tar det inte lång tid.
gårdagens fail va helt klart tractorpullingen i målilla. jävla klåpare som organiserat!
dagens är nog alla jävla mygg!
Aa det kan vara lika ibland. Men aftonbladet speciellt... ojoj. ett till exempel: om södra sverige har soligt då skrivs det det. Men om Norrland/norrbotten har soligt, tja.. inte skrivs det nå. Men det skrivs däremot om vi har regn..
Och förra veckan tror jag det var, så hade vi här i luleå hemma hos mig 25-30+ i skuggan i 2 dagar och molnfritt till 95%. Och gissa vad aftonbladet visade att vi hade? Regn.
blir så förbannad..
Dom är att lita på!
var hos farsan där det inte finns tv när metallica spelade :( lyssnar dock på det nu på play :D
CP MOBIL!!! när jag försöker öppna meddelanden nu såå står det ''programmet meddelandehantering(process com.android.mms) har stoppats oväntat. försök igen''
Kommer sluta som förut att alla sms försvinner. kan även bli sån skit när man ringer någon osv.
samsung mobiler = reeeent skit
Haha killen skriver att det är helt oanvänt, kolla rosten :wub: http://www.blocket.se/halland/Bariki....htm?ca=17&w=3
http://www.blocket.se/gavleborg/Cpi_....htm?ca=11&w=3
Fin cpi sm :D
4 jul kl 11:52 Posten, Sms-avisering lyckad.
4 jul kl 11:45 Posten, Aviserad med SMS
Jag har fan inte fått nåt sms
beror på vilket du ska till:
Adress Öppettider Typ av serviceställe
Trädgårdsgatan 8B, Bollnäs Må-Fr 9.30-19.00,
Lö 9.30-15.00,
Sö 11.00-15.00
Sista inlämningstid, vardagar Postombud
Fabriksgatan 8, Bollnäs Må-Fr 8.00-20.00,
Lö-Sö 8.00-18.00
Virvelvägen 25, Bollnäs Må-Fr 9.00-20.00,
Lö 9.00-18.00,
Sö 10.00-18.00
Storgatan 26, Arbrå Må-Lö 9.00-20.00,
Sö 11.00-20.00
Stationsgatan 21, Kilafors Må-Lö 8.00-20.00,
Sö 10.00-20.00
Långgatan 54, Alfta Må-Lö 9.00-20.00,
Sö 10.00-20.00
Vallsta Riksväg 20, Vallsta Må-Fr 9.30-19.00,
Lö 9.30-17.00,
Sö 12.00-17.00
När jag tog bort bränsle rören på bmw'n så gick ett bromrör åt helvete:( dock så va de så slitet så de skulle ändå bytas efter ett tag!
Fucko körde lite precis. Slutade med att bilen trycket på bromsen och jag gjorde typ en stoppie och var skit närma bilen!
Faan då:(
Sova nu, upp o slavjobba imorrn igen :(
Bara 9 dagar kvar sen klirrar de på kontot :wub:
Haha, men han gjorde det ju med flit! Inte så att han skulle bromsa, utan bromsa bara för jag nästan skulle köra in i han!
Hur lyckas man köra på en barnvagn eller pensionnär?
Är nog många som nästa åkt in i bilar när dom legat för närma. Så bilen framför bromsar bara på jäkelskap
Jag är snart 17 faktiskt mupp...
vems fel var det att du nästan körde in i honom? hade du hållt rätt hastighet, avstånd och varit uppmärksam hade du inte ens varit när att köra in i honom. hört talas om tresekundersregeln? det var du som gjorde fel, mupp. sorry jag hade fel på ett år. grattis i förskott. https://static.flashback.org/img/smilies2/laugh.gif
angående barnvagnen är det nog rätt enkelt att missa en barnvagn om man är trög nog att missa en bil. tänk på det...
ja håller jag avstånd och hastighet och inte sitter och sover är det nog inga problem. jag tror inte jag har fel när jag säger att du inte höll något av dessa, så är de flesta testosteronstinna femtonåringar och därför bör de inte vistas i trafiken, och därför får inte mopeder går fortare än 45 km/h.
Varför missade jag en bil. Såg ju för fan den. Bara att jag var någon meter från att köra in i den då han trycket full broms på jäkelskap. vad är det som du inte fattar. Kan ju för fan hända alla. Även dig som är 20.. Som tror du kör så jävla bra. Du har väll inte ens en jävla bil:huhu:
nä jag har ingen bil för det är en pengaslukare av rang, helt onödigt och jag behöver ingen och har som student inte råd heller. ja men hade du koncentrerat dig på trafiken istället för att "fuckoköra" så hade du hunnit se att han bromsade och då hade du inte behövt tvärnita för att inte köra in i honom. vad ska man göra om det kommer ett djur framför bilen tycker du? köra över det för att en femtonåring på moped som sitter och sover inte ska köra in i en? hur vet du att det inte var ett djur framför hans bil?