http://www.aftonbladet.se/ledare/article13130298.ab
dom slutar tamigfan aldrig att förvåna. en bild på en minaret med en svensk flagga på, fyfan så in i helvete äckligt. snacka om att de spottar på allt som är svenskt och svensk kultur :ranting:
Utskriftsvy
http://www.aftonbladet.se/ledare/article13130298.ab
dom slutar tamigfan aldrig att förvåna. en bild på en minaret med en svensk flagga på, fyfan så in i helvete äckligt. snacka om att de spottar på allt som är svenskt och svensk kultur :ranting:
Några som lever? :unsure:
ja men man somnar nog snart
Nu sova! :wub:
Kollar lite TV, det blir reklam på den kanalen jag kollar på, sappar till eurosport där wrestling visas, seriöst. Det måste vara den i särklass löjligaste sporten i världen. Hur kan folk tycka det är underhållande?
helvete, var ute och övade bakhjul, kör ca 30m på bakhjulet sen drar jag över :( -.-
inga större skador på moppen, blir att beställa nytt lycktglas för det flög åt helvete :(
Fan, har en bokredovisning/recension som ska in imorrn, så kul att man alltid kommer på sånt i sista sekund..
Aja, får ta och leta runt lite efter olika recensioner och klippa ihop något bra!
Fysatan! Vad de åskar just nu!:(
hej
Måste fan sluta dricka cola , druckit nästan 2 liter ikväll .. fan omöjligt att somna nu :(
Och jag ska upp 5 :( Får nog dygna istället och vara som en jävla zombie imorn :D
Tänk om... alla företag skulle tillverka kondomer…..
Gevalia kondomer: När du får oväntat besök...
Nokia kondomer: Connecting people...
Lätta kondomer: När du bestämt dig...
GB-glass kondomer: Jag o min Magnum...
Always kondomer: En renare och torrare känsla...
LÒreal kondomer: Because you´re worth it...
OLW kondomer:... Nu är det dags för fredagsmys...
Triss kondomer: Plötsligt händer det
:wub:
TiiiiiiiiiiiIIiiiIIIiiIIIIiiiiIiiiIIiiiisadag idag! :) Näst bästa dagen på veckan!
Tips på bra serie? Ej tecknat, weeds, entourage, OTH, BMS, himym eller scrubs för dom har jag redan kollat.
Bjöd nyss mina kära lan-vänner på mat. Nu är jag tydligen en ängel, som borde prisas och hyllas typ! :D
Jag är busig och bryter emot reglerna, hoppas modsen är snälla..:rolling:
Det är någon med en typ hajper-vivacity som vill byta den emot TKdracen, man är ju lite sugen på de.