Nej, låter dig inte förstöra din derbi genom att köpa äcklig elox skit och tnt bajs! FÖRSTÖR inte moppen:nono:
Utskriftsvy
Rami köp min sporthojj?
Okej, låter bra!
Föresten vad tycker ni om det hära förslaget Jag köper en bil någon E30 eller något liknande för 10-20k och övningskör med den nu! Är 16 men är det värt? Hade tänkt o fixa fälgar och lite budget trim! Vad tycker ni?
Eller ska jag satsa på moppe?
[QUOTE=RAMI;267366]Okej, låter bra!
Föresten vad tycker ni om det hära förslaget Jag köper en bil någon E30 eller något liknande för 10-20k och övningskör med den nu! Är 16 men är det värt? Hade tänkt o fixa fälgar och lite budget trim! Vad tycker ni?
Eller ska jag satsa på moppe?[/QUOTE
du får nog inte den finaste e30 för 14 lakan. men de kan du få en moppe för, kör på moppe :D
[QUOTE=ZEBRAN;267374] Lutar åt det hållet!
Är inte direkt behov av en men är rätt så intresserad! Men känns rätt så onödigt att köpa en helt egen när familjen redan har en bil som jag kan övningsköra med!
[QUOTE=RAMI;267389]Var det du som postade ovanstående inlägg? :O Jo det är svårt men tänk på att du kan få en e46 ist för en e30 om du sparar och jobbar mm Dina polare lär häpna om du kommer i en svart 330 e46 med STORA fälgar medans de står med sina 740is :huhu: ;)
Haha, nu dog allt verkar de som
RAMI!
Kirra en sånndär lapp till och köp min gixxer ;)
Lite kan man väl leka, särskilt med gammalt skrot :rolling: Men visst sm bör ju vara roligare i tex stadstrafik som jag ska köra mest :P
Rs125 och cagiva toppar ju en bit över 160 urpluggad, duger ganska fint ;) 41 hk ca. Lutar dock mot sm just nu.
Fan vad jag har ätit idag känns det som, mums. :D