Jobb imorgon och onsdag sen rullar fetaste lönen på länge in på torsdag :huhu:
Utskriftsvy
Jobb imorgon och onsdag sen rullar fetaste lönen på länge in på torsdag :huhu:
Börjar 10 imon! :wub: Kollade även kontot nyss, och såg en insättning på 4 k :wub:
En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:
- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.
- Vad var det du sa förut?
- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!
Woohooo har hämtat moppen nu! :d
Att jag börjar 09:00 och slutar 12:00 i 2 veckor ;)!!!
Ledig imorgon :)
Att jag sluta för 1 timme ;)
iofs går dagen win , men men ;) vart klar med rosthålet i golvet på 740n :) Så nu äre bara åka :D
Klarade uppkörningen nyss, blir förmodligen att åka o glo på en bmw nu. :)
Lärt känna klassen lite bättre idag när vi var på något friluftsställe som hette Ängsjön tror jag :)
Också win att vi har vår första programeringslektion imorgon och slutar 12 :)
första skoldagen avklarad :D och äntligen börjat få tryck i bakbromssystemet :)
Skola till klockan 13 sen moppetur ett bra tag, :wub:
Nästan så att jag börjar längta till skolan när alla skriver såhär.. :)
Att moppen starta efter massa felsökning!
Nu ska man bara ställa in den :D
http://vimeo.com/28059901
första skoldagen avklarad och skaffat vänner i klassen! :) lite fail dock att jag börjar 8 och slutar 15:30 i 3 år :evilmad: MEN! win att på fredag så är det utflykt och slutar 1! :D MEN SOM VANLIGT så är det fail också för efter det så ska jag sitta på en jävla buss i 5 timmar till min TJEJ som är win för att jag ska få träffa min älskade julia i en helg! men sen som vanligt kommer det fails för då ska jag åka 5 timmar hem och sen SKOLA IGEN! THUG LIFE! :evilmad: