Galaxy är hyffsat lätta att få tag i, dock bara 16 tum, men det duger gott för mig :)
Finns även något kallat Eiker och är ett par norska kopior på Polaris om jag inte minns fel!
haha bra :P
Jävla tur man hade igår kväll/natt på väg till stan då.. Hade lite småbråttom till krogen då dem andra va där. Ville inte köra idiotkörning, men kryssade ändå dryga 200Km/h hela motorvägen till stan (90 väg) Brände förbi en del bilar varav en svart Opel Insignia då strax över 200km/h 20-30 sekunder senare när jag börjat sakta in mot 140-150km/h (hade kommit in på 70väg då) essingeleden f.ö. Så kommer samma Opel blinkande med helljus osv, saktar ner i mittenfilen, och ser att bilen inte har Xenon ljus (som polisen alltid har) Drar då kickdown från typ 90km/h för tänkte att den va nån som ville jiddra bara, då swischar han bara förbi.. Med blinkande jävla blåljus. Redig tur :D :D Fick nog nått annat larm eller så. :P
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...81494875_n.jpg
Det är inte varje dag man ser en äkta GT40!
M fronten åkte på idag, fan vad snyggt det blev!
Kan fixa det imorgon. :) Nu gör det sig ännu bättre med orange blinkers.. Innan var det lite stuket "han har inte råd att byta" som folk förmodligen tänker. Fick dit vingen med förresten. :)
Stannade nyss 2 blattar jämte mig vid ett rödljus o frågade om det var en 520 eller 523, svarade 523. Sen snackade han ngt om nyckellåset på dörren. Fattade inte vad han sa, kan ge mig fan på att bilen är borta eller rensad någon morgon när man kommer ut
Ja det skulle man gjort.. tänkte det sen med, efterklok som man är. Det var han som har halmstad bilförsäljning eller vad det heter, som ligger utmed laholmsvägen i andersberg.. Menmen, får hoppas man får behålla den.
Haha ja ;)
Lyckades stranda med bilen på ett farthinder med, kan lova att det var inte kul när man skulle ner, fan vad det skrapade.. Kan knappt köra nånstans förfan haha..
Var och kollade på en mercedes 190e idag med, tänkte ha som vinterbil. Körde 7 mil i onödan för att ******jäveln ljög om att den funkade kanon. Slog fan från hela motorn haha..
Menmen, mindre prat och mer bilder. Såhär ser det ut med m5 fronten, njurarna gör sitt med. :) Tänkte ta o beställa en usa sen med när jag orkar så man har skylt fram :)
http://i49.tinypic.com/wi8sgx.jpg
Vingen på med :)
http://i45.tinypic.com/or2po8.jpg
Förresten sjöblom och aleexs, fan vad bögiga originalfrontarna är att få av? Satt typ 12 såna jävla plastfästen gömda överallt haha!
Mm.. Känns så jävla osäkert! Ställer min bil nästan 50 meter bort från där jag bor på en jävla parkering. Inte för att jag tror jag har finast bil i världen, men nu tycker jag den börjar se tillräckligt vettig för att man kan oroa sig lite.. Har ju visserligen larm som reagerar på om man hissar upp bilen osv, om det nu funkar. :)
Tack!! :)
Det vet jag inte, men kommer ursprungligen från en sånhär ;) Det som gör det hela lite mer unikt kanske. :)
http://i49.tinypic.com/20kw5ro.jpg
Blev riktigt bra, precis som jag tänkte mig i huvudet innan alltså, byt inte till vita blinkers (om du nu inte har tänkt att byta till äkta facelift lyktor) Men det är ju äckligt dyrt, iaf när jag gjorde det.. Och ska du göra det tror jag nog att facelift lyktor med orange blinkers skulle sitta perfa, lite billigare än med vit blinkers också :) Men ser ju snyggt ut nu som den är
Anledningen att det va bögigt att få av den för dig va för att du antagligen gjorde fel. Själv plockar jag lätt original fronten på 5 minuter. Sitter några skruvar i hjulhuset, och sen två feta jävlar underifrån fram på fronten. Då får du av med hela krockbalken. Eftersom du antagligen inte fick med ny balk när du köpte fronten så får du plocka av krockbalken från original fronten. Lite bögigt, men inte svårt, dock jobbigare än att få av fronten från bilen.
Edit: Eller minns fan inte riktigt hur original fronten va att få av, men har för mig att det va i princip samma som för m-fronten. Och då finns det knappast någon bil som man kan få av fronten lättare på :P