Gött :)
Nej har för mig att dom går tills dom inte orkar mer :P
Utskriftsvy
Köpte min pärla idag! En Gilera Smt -07 har aldrig varit trimmad och gått 140 lugna mil!
Köpte den bara för 10k! Riktigt billigt, ser helt ny ut och motorn går helt felfritt! Mer bilder kommer imorgon!
http://img4.imageshack.us/img4/792/img0652ou.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Kan ju dock vara så att det finns en elektronisk gräns på 250 för efter de börjar de ställas krav på miljö och aerodynamik, men tveksam till det :)
Gött, men T-röd då? :)
Vågar inte prata i bil tråden längre? Jobbigt att alla ska vara på dig hela tiden tycker jag, klart man är osäker inför första bil valet liksom :)
Fan va nice :) påminner mig lite om min CPI som jag fick för 10k också som gått 150mil och var en 08:a :)
jo visst
upptäckte precis att jag har en månad mindre än jag trodde på mig att klara en av mina sommarkurser :O blev en liten chock må jag säga.
någon som vet en stream inför NHL matchen ikv?
hells kitchen på 3an om 16 min :D
Ah.
Har ju inget med varven att göra, ju man ställer ju upp laddtrycket vilket gör att vid ett högre varv än standard så hoppar turbon in och då klart att dem gärna studsar på de röda :p men den elektroniska spärren fungerar mer som ett motstånd, det ska inte helt plötsligt studsa på de röda i 250, bilens acc minskar bara mer och mer hela tiden.
Men kan tänka mig att accet i din kompis S40 är skoj där i slutet :)
I mitt tycke är nästan en 2.0t/2.4t roligare än än T5 pga LTT, skoj att ha all effekt i början :p
Dags o se på film! :D
Någon som känner till en bra film som man kan kolla nu i natt då?
Fast dom motorerna saknar ändå botten om man jämför med många ~30 hk slöare sugisar, var ett jävla vevande i växellådan för att få fart på mormors V40 2,0T. Men jag håller med, botten är inte helt fel och det innefattar också 1200-1800 rpm så man kan smyga runt på hög växel och ändå kunna ta sig iväg utan att växla ner.
Om man snackar bakhjulsdrivet däremot så är ett spetsigare register bara roligt så man får lite mer utmaning som förare! ;)
Mjo de är nog en sant, men en 2.4t är rätt roligt faktiskt, en T5 hänger inte med direkt i början där, men sen så :P turboljudet är mysigare ur 2.0t och 2.4t också, mycket 'vinade', min T5 är knäpp som en mus, kan ju tro att de är den vanliga 2.4 med 140hk :p fast tror t.o.m. dom låter mer :p
Faster är bra :)
Jo de är ju helt sant. På motorväg i 5:an på min T5 ligger man precis i början på registret där turbon kickar in så de är bara gasa på, men allting under 2500-3000rpm är stendött :P
Yes men nu har vi drivning i fel ände tyvärr ;)
Skolavslutning 09:00 idag!
Tja! :)
heik och god natt