Köp inte en 13", köp en 15" isf, jag skulle kunna tänka mig en 19" laptop efter haft min 17" nu ett tag ;)
13'' för mig funkar bra än så länge men, jag väntar nog till sommaren och skaffar en 15'' tror jag.
Då kanske till och med Lion har släppts
...men det är inte så kul med en dator som väger 5 kg att ha i skolväskan kanske, ska jag köpa en laptop för att ha med mig köper jag en =<13", ska man ändå inte ta med någonstans kan man ju lika gärna köpa en stationär
nu syftade jag inte enbart på skolan utan närhelst man inte är hemma, alltså jobb, replokalen, kompisar osv osv. rätt jobbigt att bära på en fetinglappis och ska man ändå bara ha den hemma kan man lika gärna köpa en stationär för "över 20k" så får man lite fetare grejer
Jag måste skaffa en laptop nu. Valet står mellan en mbp eller en air, båda 13" Lutar dock mest åt air då den framförallt är djävulskt snygg men även den högre skärmupplösnigen lockar. Är det någon som har en och kan kommentera batteritiden? Klarar den en skoldag med wifi avstängt och sänkt skärmbelysning?
Blir nog snart att beställa en iPhone 4 då 3GS:en börjar bli ganska sleten och tråkig :P
Alla iPhones är tråkiga :P
jailbreak till 4.2.1 =)? någon som vet =(
Du måste driva med mig?
http://www.youtube.com/results?searc...jailbreak&aq=f
Greenpois0n
www.redmondpie.com
Ingen som vill bli av med sin 3gs här? (: