Så du kör aldrig för fort, inte ligga och köra bilar i röven. Då tycker jag du är duktigt. Men det tror jag fan inte du gör...
Alla bilar ligger ju nästan och kör i röven. Så fattar inte problemet
Utskriftsvy
finns rätt gott om hundar och katter även i staden, andra smådjur också, stockholm är fullt av kaniner. ska inte skaffa bil de närmsta sju åren. men vad är det du inte fattar. håll avstånd och hastighet så behöver du inte oroa dig för folk framför som bromsar. ge mig ett bra skäl att ligga så nära att man inte hinner bromsa, du som verkar tycka det är jättebra.
vadå kör så snabbt man får? om du också gör det är det ju inga problem att backa av tills man är ca tre sekunder bakom. om du inte kan hålla avståndet kör du troligen för fort och det är ju inte heller så smart, om du absolut måste köra fortare än tillåtet kan du väl köra om istället för att stressa den framför till en olycka (kommer hända för eller senare). ja om man är dum i huvudet ligger man och pressar i röven men det är knappast något som legitimerar idiotin. så sluta upp med det, eller du kanske vill att en bil kommer och smackar dig bakifrån när du blir tvungen att bromsa för ett djur?
bara för att du förlorade diskussionen. haha. https://static.flashback.org/img/smilies2/laugh.gif
Släpp det där nu, vi vet inte alls hur situationen var. Det kunde lika gärna vara bilförarens fel, för man får inte tvärnita sådär utan någon vettig anledning.
katter är tamdjur och det är inte helt ovanligt att folk i staden äger katter och ofta låter man dem springa löst. hundar har man normalt kopplade men det har ju hänt förr att en hund har rymt. var du fick älgar ifrån vet jag inte men så vitt jag vet har man inte älgar i lägenheter som husdjur. du kanske har det men det är mig veterligen extremt ovanligt :unsure:
Släpp dendär skiten nu boys! :)
Ont: Inte klivit utanför dörren på hela dagen...
trampa på en spik så att den gick rakt igenom tån :(
Var tvungen att vakna klockan 9, första gången jag gör det under sommarlovet..
tApAtAlKd~
Satans bög derbi, växellådan sa upp sig idag :(
Oljan såg ut som brunmetallic för att det var så mycket flis i den :P
Sitter i min morbrors stuga uppe i norrland nu. Internet här är verkligen pissigt! :O
Dagens fail är ju att jag var på körskolan idag från 16.30 till ny precis.
Dock lite win att jag träffade en väldigt trevlig och söt tjej...:wub:
Min krök på moppen sprack:O
http://img580.imageshack.us/img580/7530/20110705761.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img692.imageshack.us/img692/2774/20110705762.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Först körde jag till farsans jobb för att provköra ciaoen en sträcka och se hur den går. När man väl får igång den (komp + rullning är jobbigt) så får den gå lite på tomgång medans jag sätter på hjälm o rygga men märker att den börjar dö. så gasar men den tvärdör ändå och vägrar starta. Ingen gnista -.-
Sen drog jag vidare till orminge (lite win att jag faktiskt hittade) och träffade folk rökte vattenpipa och badade. Självklart när jag är på väg till orminge centrum från sjön så säckar skitderbin också ihop.. troligen tändstift för vägrar starta även om jag rullade fullfart 1an i nedförsbacke.. FML!
Mina sovtider är lite konstiga..
är att jag vakna nu...
Gårdagens fail...
Jag var ute med typ 8 polare och vi hade inte ett skit o göra, åkte mest bara runt på mopparna o ja inte gjorde ett skit.
Klockan var väl runt halv 11 eller 11 när vi stod på en mack och även där gjorde inte ett skit, när jag kom på den briljanta idén att dra till ett "Disco" som det mest är 97or på. Sagt och gjort jag och 3 andra drog dit, väl där insåg vi hur jävla töntigt det var, speciellt att betala nästan 100kr för det. Så vi gick runt skiten och chillade lite när vi såg ett hål i staketet och smet in, efter det haffade vi några brudar som såg rätt bra ut faktist som hooka upp oss med stämplar och skit så vi kunde glida in. Oja, det var det, där stod vi på ett disco fyllt med söndersminkade småtjejer..
Ja hela kvällen var alltså ett fail, spenderades på ett fjortisdisco, som vi dessutom plankade in på, fyllt med minderåriga tjejer :doh: