Hade orientering på idrotten idag (75min) , sprang typ 90% av tiden och blev klar först av alla men jävlar vad trött jag är
Utskriftsvy
Hade orientering på idrotten idag (75min) , sprang typ 90% av tiden och blev klar först av alla men jävlar vad trött jag är
Är hemma igen :wub:
Bruden på G hit :wub:<3
Fredag, två gräsmattor klippta idag, lite moppemeck också. Känns som man har hur mycket tid i världen att hitta på nåt. Igen fredag! :wub:
Fixat praktikplats ! :D
sjukt soft i skolan, först SAM och det var bara att snacka lite. Sen var det Teknik vilket var sjukt kul, det är verkligen mitt ämne och läraren är asbra! sen matte vilket också är kul. God skolmat och morsan kom och hämtade mig efter skolan så kom hem till 2 typ:wub:. Sen monterade jag färdigt blinkersreläet på mopeden för att farsan lämmnade elgrejorna hos mig igår. Mitt nya rum är också snart klart :D garderoben monterade jag inredningen i idag :P. En riktig jävla win dag alltså!
Köpte en stock kaliber idag, smakar nästan identiskt som general men kostar hälften så mycket. :huhu:
Ensam hemma tills imorn kväll! Synd bara att det är i en liten trea...
Blir nog att köpa en A-traktor/EPA till vintern!
Till och med morsan tycker att det är en bra grej :wub::wub::wub::wub:
Allt föll på plats idag! Igår fick vi en kart från italien, som vi började skuva på och kolla så ramen var rak osv, helt klockren i alla mått, så jobba vi från 10 - 4 :wub: sen fick jag ett nytt fiskespö, som jag tjatat om länge som fan, sen fixa vi moppen, den började låta som fan då satt röret löst, sen fungerar internet!! :)
fick en tusenlapp att handla kläder för idag av morsan. köpte en ny keps till samlingen, ett par byxor samt ett par (enligt mig) skitsnygga vans dojjor, riktigt nöjd! :)
5dagars helg! Win!!!:D
Fick låna 1200kr av syrran.
Så nu kan jag köpa en sak (överraskning senare i rrx hyper tråden:))
sålde nyss fs1a för 2k
till nå top speed gubbar :wub:
Hatar folk som vill låna pengar! haha.
Ont: Riktigt jävla win dag! Upp hyffsad tid, sen ut å övningsköra.. Vi skulle ut till vårat förråd och lämna lite grejer, och de är nån mil ifrån stan där de är helt öde landsvägar! Så har jag fått öva "racestarter & raceväxlingar" i typ en timme med caben! Fyfan så kul :) Även piskat en volvo v70 t5 :wub:
Fyller 18 imorn och har haft kalas idag.
Fått endel gosiga saker faktiskt, bla en blu-ray spelare, 2k, presentkort mm.
Har inte fått nåt av pappa eller farmor än, men får nog det imorn skulle jag tro :D