Det där jag försökte få fram men lyckades inte lika bra som dig!
Då är det absolut ingen dålig lön!
Utskriftsvy
kolvjackningssats på biltema XD random
skriver en kille som tror hans dt från 2000 går i 85 urpluggad och ska köpa effektrör nu så han iallafall kommer upp i 110..
Var in en sväng på citygross idag och mötte en liten unge, hade nog knappt lärt sig prata men han skrek iaf bög ett par gånger, jag undrar vad föräldern tyckte om det.. :D
Failen från igår kväll =(
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...867#post378867
runddrog ställskruven på trumman på min amazon :(
Skulle byta munstycke i dracen för den ska bli original o säljas, varenda jävla munstycke är borta, letat i 2 timmar. Spännskruven till kopplingen på sendan har TRYCKTS SÖNDER pga så jävla trög koppling... Throwerts mellanrör har på nåt jävla sätt knäckts i ena änden, så det sitter knappt på. Har så ont i benen så jag knappt kan gå, bandit spelar metallicas sämsta låt och colan är snart slut.
Att ingen säljer en billig moppe som man kan ha som projekt.
Tyckte jag hade lite varmt i rummet , har bara 31 grader varmt. Chill
Haha ser inte grant´ ut! :)
Grannen klagade på musiken var för hög, dock är det förståeligt. Trodde faktiskt inte det om mina grannar men fan ta mig så klaga dom. Och ja jag sänkte musiken haha.. :(
Besviken på att ingen säljer en fiddy till mig! :(
Tappat mina nycklar, hor ***** ***, godnatt hejdå!
Nya pioneerbilsterion jag köpt funkar inte. Helvetes jävla elektronikäckel....
Regnar som fan :/
Vad har ni för erfarenhet av Biltema? Eller skriver ni bara för att ni har hört att det är skit och ska vara coola? Biltema är billigt och man får kvalité efter pris i dagens samhälle som ni kanske vet. Sen kan jag säga att allting jag har köpt på biltema har fungerat utmärkt och ingenting har varit dåligt, men vem vet, jag kanske bara har tur?
Jag har stor erfarenhet av Biltema. En del grejer är billiga och bra, verktyg till exempel. Köp dock ingen utrustning där. Riktigt dåligt.. Köpte crossdäck och crosstövlar där. Stövlarna var sönderslitna efter 2-3 körningar. Däcken höll kanske 4-5h innan dem var nedslitna.. Jag håller dock inte på o säger "Feltema" för det är väldigt gay och fult, för så dåligt är det inte. Hejdå :wub: