Roliga är dom i början, sen går dom alltid överstyr och man får 100 händelser per minut :doh:
Utskriftsvy
Hahah älskar att göra statusar så folk måste tänka :gloria:
Hahah och alla jävla gilla, alla gillar varandras kommentarer :huhu:
HUHUHUHU, saknat dina och mina konversationer här :(
Hahah fan va härligt :huhu:
Dock så blir de tidig kväll för mig ska orka halkan imorgon (idag) :)
Sjukt härligt att ha en hel raksträcka för sig själv, bara åka fram och tillbaka. :wub:
Skulle vilja nån sorts stunt-setup.. synd att det inte finns cash till det! :(:mad:
Inget att göra? En dokumentär värd att se, märkte nu att den fanns på youtube med svensk text. Killen är f.ö död sen 1,5 (?) år tillbaks..
http://www.youtube.com/watch?v=AriH3...eature=related
Ny setup på moppen!
Originalcylinder med Motorforce-kolv
Gurtner 12mm Förgasare @80 munstycke
Org insug + membran
Avstrypt luftburk
Org variator + remskiva + rem
Koppling @2600 RPM OOOOCH MHR Racing Tryckfjäder (+90%)
Stage6 Sport rör
Den går inte framåt! :D
Gav ju bort min jävla originaltryckfjäder :(
Gött med lantchips (gräddfil å lök) och cola efter en riktigt rolig och jobbig fotbollsträning. :wub:
Blir en seeeeeeeeeeeeg helg :(
Hahaha på en fest så.....
tog min kompis tag i min hand, Gick fram till en tjej och sa: "Mariann, titta vilka stora händer magnus har. Du vet väl att killar med stora händer har stora ***ar?
Tjejen började asgarva och kompisen som höll i min hand började asgarva själv... Han försökte leka "Wingman" Btw ;D Fail
Man uppskattar helgen på ett helt annat sätt när man jobbar :wub:
Körde iväg till en kompis, spelade Trine me han i typ 3 timmar! Aldrig skrattat så mycket förr! :D
Nu chips, cola, Tim Armstrong.. http://www.youtube.com/watch?v=UU8sDtage0U :wub:
Hence, nu har jag sett hela dokumentären. Ja, han levde ju livet iaf.
Någon som ska till DH imorn då :D?
Det gick något kulturprogram på repris förut på tv;en. Tror det hette Big Sister eller något sånt, undrar ju om det är bra..
Nej nu går jag och bruden och lägger oss. Ha en en fortsatt trevlig natt gubbar :)