Händer här då?
Utskriftsvy
Händer här då?
Rätt skönt med sovmorgon till 10 imorn. Har sedan bara 2 lektioner så slutar man:wub:
Ska fan bli skönt med helg.
Fast fail är att jag ska till farsan men så jävla tråkigt där:O
Vilken störd kille, sitter på kamrat och raggar tjejer. Du måste fortsätta att driva med honom :D
:doh:
Har sagt att jag bor i stockholm, men han säger att ha ska försöka komma hit :P
Edit: Nu vill han att jag ska komma till honom: hihi, okej <3 <3 kan inte du komma hit i helgen då? <3 har ett helt hus för mig själv, en 10m lång pool, badtunna, en bastu och en dubbel säng ;) <3
Hahahaha, tror fan jag gör de asså :P
Edit2: Han frågade om jag inte oxå kunde lägga upp en bild på mig halvnaken, svara: Haha, då visar jag hellre upp mig när vi träffas :* <3 Så kan du få en guidad tur <3333
Haha, han tror det är seriöst : seriöst, ta tåget från centralen så hämtar jag upp dig vid stationen här, går direkt tåg :) <3
Skype sex med Emil så här på kvällskvisten :wub:
23:38 - dags att checka ut !
idiets vafan gör ni ifall det ät bengt 50 manfred stötter på som knockar han och sen tar på manfreds daze! :sad:
Har sagt nu att jag tar 19.45 tåget till honom :P Fast kan inte göra som du säger för jag är 30 mil bort... Ska ge honom "mitt" nummer nu, jag ger honom mitt riktiga nummer, dåå fattar han att jag driver sen lägger jag upp det på facebook :D
Hahahaha, stor sannolikhet :P Om inte du är Bengt då? :O
läs- och tänkvärd text av varg vikernes: http://www.burzum.org/eng/library/a_..._story07.shtml
Nu är det som roligast :P Han:
visst ;) <3 men då måste du byta i boränge så du vet <3 smsa när du är framme då :) <3 asså är du seriös? :P <3
Jag:
Asså jag är helt seriös! <3 Beställde biljett nyss, kosta typ 300, ingenting ju :O Kommer till staionen kl 23.00 :D Puss :) Du kanske ska ha mitt nummer oxå?
ge honom någon tjejs nummer du känner som heter likadant som du kallar dig
Emil har fixat brud
Postar hela konversationen strax :D
okej, jag är kär i en tjej, hur ska jag gå tillväga?