Okej, ang pm har jag svarat nu.
Utskriftsvy
kanske inte en fråga som ska ställas här men efter som jag har en ciao..... är det olagligt att trimma, även fast man köra i 30?
näe?
Har du kollat att du har någon gnista? Är krysskilen på svänghjulet hel? Börja där innan du kollar förgasaren. Ljusspolen behöver inte vara där om du inte vill ha lampa förstås.
Går fortfarande att starta ett sönderborrat block. Jag kan bevisa det för dig om du vill ;)
tjena dudes kan man sätta skiv bromsar på en ciao, och är det svårt? vet någon var man kan köpa skivbromsar?
jag har ingen broms bak på min baghee:gloria:
vad äre som bör göras för att dra igång en ciao som stått ett atg? :) köpte några stycken idag och täntke dra igång ngra av dom i veckan men har inte hållt på med ciaos inna, äre byta bensin, kolla gnista och rengöra gasaren och sen trampa som en galning som gäller eller?
okej :) jag testade igårkväll emd motorerna går itne runt när man trampar? tror jag iaf :p fattar inte sånnadära avanderade grejer! (A)
Är det nån som har en fräsch 105mm remskiva + rem och 65mm remskiva + rem till salu lite billigt? :)