Bilen fick röra lite på sig!
Utskriftsvy
Bilen fick röra lite på sig!
Håller på att styra upp resa mot hangaren, kanske får dit folk som martin söderström, linus sjöholm osv :D
Edit: Elof Lindh är på :D
https://www.flashback.org/t1782532 sanslöst bra tråd där den s.k läkarstudenten blir pinsamt ägd av kungarna på flashback. :D
Ledig dag, så drar till Halmstad en sväng! Möjs
smällde precis i mig 2 semlor
Slutade ungefär 1,5 timme tidigare idag
Moppen börjar gå på fler växlar , men den ska gå på alla växlar innan jag är klar! :D
Det mesta på Speedfighten är färdigfixat och den är snart ihop plockad helt behöver bara byta gaffel sen äre perfekt :)
Sjukt roligt att vara inne på TS och kolla på alla dumma svar :)
Köpte ett par välbehövda brallor på rean på Best Of Brands idag. 50% och grejer! :)
bytt termostat i bilen, riktigt stor skillnad, varmt o gott nu :)
Go fotbollsträning idag! :)
Blev lite brist på cash när man köpte en mobil för 4 k, tröjor för 2 k, julklappar för 1k och en ny jacka för närmare 3 k. Men det börjar rulla in pengar nu och ska närmast köpa andra sommarfälgar/nya sommardäck till bilen. :) Sen så vet jag inte riktigt vad jag skall göra med den förutom att jag givetvis ska behålla den. :)
-18 ute :wub:
Plogat på sjön :wub:
Kränga på dubbdäck på crossen nästa! :D
100 inlägg!!!!:)
Gratis Rockstar dekaler. Och att insuget har kommit
Sjukt chill historia lektion! :D det ända vi gjorde var att kasta böcker och snacka om trallosar o hur man ska ragga i en epa, bästa läraren genom tiderna! :D
Farsan fick med sig en kopplingsarm till 740in hem :D Upp med lådorna i helgen och hoppas på första start då också :wub:
ledig fredag,måndag och tisdag sen på onssdag så har vi bara 2 lektioner :)