Två fail. Ultima Thule har lagt ned och jag fick reda på det nu (därav den andra failen). :sad:
Utskriftsvy
Två fail. Ultima Thule har lagt ned och jag fick reda på det nu (därav den andra failen). :sad:
Drog en go sladd med derbin idag, däcket och slangen gick hål i....... (Tur att ett nytt redan var beställt:D)
Slog i pannjäveln i ett bord, fått en blå, ganska stor bula mitt i plytet. Otur? ;(
Börjar skolan om 5 dagar :/
En p12a stegrade över på en Kymco med bögläpp och hela köret precis utanför mitt hus förut. Höll på å garva ihjäl mig! (han höll i styret och hade fullgas när han stegrade och sprang efter moppen tills han kraschade ned i ett dike) :D:wub:
Troligen har en kolvring brustit på min Dt, nu blir det säkert kolvbyte :( Den har ju bara gått 300 mil ..
Åkte ner för en gräsbacke o plötsligt bestämde sig en jävla pinne för att attackera min kylare, kylarvinge och till slut mig, drog mig rakt i magen så jag flög över styret o vurpa.
Och igår så gick det lite för brett med 740n och jag hade sönder frontspoilern på bilfan, och nu är det kortslutning i halv/helljusskiftaren, så när man klickar så slår det gnistor och luktar bränt.
Det är fan så man tröttnar ibland...
Geting stucken på foten och jag är allergisk = jättestor svullen fot.
Tappade min iphone för första gången med nytt glas, sprack igen.
Körde på en katt och den dog, nära på trilla därefter låg i 75.
Sämsta dagen jag varit med om på länge...
Trodde jag hade kolvrings ras eller något eftersom att den tappat kompression, men det var lite värre..
Bifogad fil 10116
Bifogad fil 10117
Bifogad fil 10118
Bifogad fil 10119
SRY för suddiga bilder..
ajajaj..
Jag vill ha en supermotard.