äckliga jävla kärringjävel till syster som säger att jag ska hålla käften när jag pratar med en schysst brud på skype. men när hon har sin jävla kille i huset går det ju att tjuta på hela nätterna. skaffa aldrig några syskon säger jag bara.
Utskriftsvy
äckliga jävla kärringjävel till syster som säger att jag ska hålla käften när jag pratar med en schysst brud på skype. men när hon har sin jävla kille i huset går det ju att tjuta på hela nätterna. skaffa aldrig några syskon säger jag bara.
jag skiter i vad du tänker på. jag menade att man inte ska skaffa syskon till sitt barn, för barnets skull.
tyvärr är jag inte det. fyyyfan vad gött att hon flyttar hemifrån snart, det är fan på tiden :D
vi har ingen källare..
Direkt man kom innanför dörren hemma så blev man getingstucken. Man känner sig verkligen välkommen hem då, men getingen blev väl glad som fick brännas lite. :)
Fick en fet stämpling på fotbollsträningen idag, gör fortfarande ont som fan i foten. :(
Regnar som fan just nu, och det är ganska värdelöst.
Detta väder, ush för Sverige..
Regnar och åskar som bara helvete, det var rätt kul att åka hem från jobbet i regnet :(
hinner precis komma fram till crossbanan och ta ett varv och sedan dog hojen. var bara att slå på reserven och åka hem igen då.
Nästan alla polare är på krogen och en annan ligger bara hemma för att ja blir arton i december... Ibland blir man ju bara less.
Ram sne
Gaffeln sne
styret snett
fotpinnen sne
repig
Bruten och opererad armbåge
brutet revben
Skadat en rygg kota
Stukat foten rejält
Skrapsår på massa ställe
Glassplitter sår
Osv..
Massa sjukhus bestök återstår,
30 000 kostar deras bil att laga min moped skrotas...
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...26298162_n.jpg
75hm/h i rundellen? :S
Bakfullert med en natt som bestod av Akuten och Tequila Suicide.. Bra kväll!
Whey 80 vanilj:bla:...