What ?:P Det har jag men klon är trasig :/
Utskriftsvy
vafan är klon? :P
http://www.cykelkraft.se/index.php?c...ode=J17-143-02 Det där är en kopplingsklo :P
köp den då? :D
Den är till mt... Jag måste ha en till Reiju eller Derbi... Dom skruvar man i ist för att skuta i så man kan sjustera kopplingen... :P
hmm hur menar du på derbi sitter det ju ihop med lamp och blinkers reglaget? :)
Svarade du bara Gillo eller behöver du ett kopplingshandtag`? :)
Självklart har jag kylarvingar adda msn så skickar jag bilder :) msn: [email protected]
jag svarade på gillo, men vill fortf köpa cateye :)
ofan missade dig men lägg till msn så får du bilder och kan snacka lite mer. :) msn: [email protected]
du är offline :P
låter bra :)
Hur blev det med kopplingsklon ? Har du någon att sälja eller ?:)
Bild påt ?:)
jag vill ha en kylare om du har en ^^
Tjenare ! Jag är intresserad av ett av lysena inte cateye utan dom andra. ska jag adda msn ? (:
Tja, är intresserad av Cateye med lyse :) Har du någon?
Vad vill du ha för bakdämparen? :)
han värkar inte svara , jag har skickat pm oxå men har inte svarat på de :unsure:
Förlåt alla glömt att kolla tråden och angåände sitt pm stampe så har jag suttit och funderat över lyse till dig;)
adda msn. :)
Det hat jag kanske ;)
jag har ett som är som det blå men nyligen lackad svart kolla i min projekt tråd så finns den hade den innan på min senda:)
tyvär inga kvar:/
250kr :)
jodå;)
Okej , har du nått kvar ? (:
tjenare hur mycket för kylarvingarna & stänkskärm & bakkåpor& cateye allt till derbi senda xtreme?
drd limited edition
Har du nan motor?
Tar du emot (nästan)skambud? kåpor jag är ute efter :)
har du kvar senda org rör? pluggat som o-pluggat spelar ingen roll, isf adda msn [email protected] :)