ferraris nya ser tyvärr förjävlig ut :sad:
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-conten...ri_f2012-1.jpg
även force indias nya har så kallad step nose...
http://bilder.egmont.se/cache/fa/fa1...ed0af4d8660199
Utskriftsvy
ferraris nya ser tyvärr förjävlig ut :sad:
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-conten...ri_f2012-1.jpg
även force indias nya har så kallad step nose...
http://bilder.egmont.se/cache/fa/fa1...ed0af4d8660199
Varför har så många gått över till step nose? Nytt reglemente eller? Kan inte tänka mig att det är vettigare aerodynamiskt, förutsatt att de inte vill ha ännu mer downforce (skulle iof vara ett konstigt ställe att sätta något sådant där). Det har ju inte direkt kommit så många nya rön inom aerodynamik senaste tiden, så jag förstår inte varför alla går över samtidigt...
Tycker designen på Sahara Force India var redigt snygga! Dom har alltid snygga designer också :D Ferrarin ser bara konstig ut :P
Stepnose är inte vackert, kunde löst det på snyggare sätt!
japp, såhär till exempel
http://scarbsf1.files.wordpress.com/...mp427-rake.jpg
redbull kör stepnose :whops: http://www.formula1.com/news/headlin...2/2/12986.html
toro rosso:
http://desmond.yfrog.com/Himg815/sca...=640&ysize=640
högupplöst bild på redbull rb8:
https://p.twimg.com/Ak_LnecCMAEG5Tr.jpg:large
Hrt har gjort en rätt schysst lösning så bilarna slipper ha stepnose, forca hrt!! :)
http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater
fast editen blir: det var visst gammla versionen :P
http://www.youtube.com/watch?v=GCykWcqGIUo&feature=youtu.be
Sympatisk kille :)
http://www.youtube.com/watch?v=35f4rd5qWA0&feature=youtube_gdata_player
Kimi's intervju med Clarkson, går ju inte annat än älska Kimi :wub:
Bästa!
2 dagar kvar nu
bara jag som sitter o glor?
jag hann se halva första, sen blev jag tvungen att hjälpa pappa montera hans nyköpa kinamoppe http://planetsmilies.net/confused-smiley-17420.gif fast jag tittade in igen när det var 2 min kvar av p2, med tanke på ställningen hade inget intressant hänt förmodar jag
kvalet var ju rena floppen, Hamilton, Button och sucsessen gjorde Grosjean, 3a! Helt sjukt bra gjort! Kimi floppa totalt o blev 18:e...
grosjean var en stor överraskning, ferrari gjorde bort sig totalt... mclaren ser starka ut, redbull verkar skakiga, men man får väl förmoda att de kommer igång senast inom ett par race
Har en känsla utav att kimi kommer höja sig ett snäpp imorn.
Kimi kommer antagligen inte höga sig spc mkt, några platser fram kanske, men ingen top 5 körning. Nu blir det sova så man orkar se racet imorron :D