MEN ÅHHHHHHHHHHH, nu är det så att vi inte får bestämma vad vi ska ha på oss där , så är det ! Och då ska dem inte ha huckle här iheller , punkt slut så är det ju förfan !
Utskriftsvy
Joha, vet du vad, pinko commie-fasoner mår jag bara illa av. Sverige är Sverige och här gäller SVENSKA VÄRDEGRUNDER OCH KRISTEN LIVSSYN. Hela vår lagbok och dess lagar vilar på kristen livssyn, om herrn har lust att läsa på den.
Inte något mumbo jumbo islam vad den nu mer kan vara fasoner.
Här gäller svensk lag och ordning.
Ja, så du säger emot dig själv. Sluta släng runt med ordspråk som du varken vet vad de betyder eller kan stå för.
När argumenten tar slut, tar förolämpningarna vid.
Vad säger att jag är kommunist? Snälla, berätta precis vad det är i mina argument som tyder på att jag är kommunist.
yess då många bosnier är blonda med blåa ögon vi har även blåa ögon inom familjen
då har din släkt bott här 4år mer än min och när du menar nordbo= danmark norge finnland?
sen vad menar du med tillerkänna sig till den kristna värdegrunden?
precis som det finn olika häst raser finns det olika människoraser bara att människo raser skiljer på utseende och fysik
joha , är du utländsk eller ? För du fattar jäääääävligt trögt
Nej, jag har inget utländskt påbrå överhuvudtaget. Varför tycker du att jag är trög? Säg inte bara massa förolämpningar, gosse lille, säg nu vad du baserar dem på också.
Jaha, fel av mig. Jag tycker att det är rätt roligt att så fort man inte stöder SD så är man PK. Jävla Flashbacknormer.
Kommer från ett annat nordiskt land ja, där vår släkt har kartlagts sedan mer än 300 år tillbaka, snart nog 400 år.
Att gå på det kristna värdegrunderna om lika värde, mm. Som står tydligt skrivna i Sveriges Rikes lag.
Bullshit, vi är likadana invändigt, skillnaden sitter inne i skallen, vad man tror på och vilken värdegrund man står för.
Det kvittar för mig nån är svart som en kolsäck, eller blek som ett lakan, bara man tillerkänner sig detta landets lagar och värdegrund, och gör rätt för sig.
då baserar jag det på att man inte styrke tränar eller vidare utan lever som man "gjorde förr i tiden"
annars kan ju vem som hälst bli stark (i princip)
Aja, joha . Vad du än gör så kommer du ALDRIG kunna ändra min åsikt , jag har fullt upp med annat nu än att sitta och snacka med ngn som bara vill vinna ett argument ! good baaaaaj
Håller med. Vi har sagt vår åsikt och då ''nedvärderar'' vi folk enligt mh furia tex..
även fast du är invandarare måste du förfan kunna hålla med? att vi inte ska anpassa oss efter er? och att vi förfan ska kunna få sjunga national sången o hissa svenskt flagg!?!
alltså
har jag sagt att man nervärderar folk om man säger sin åsikt NEJ!
men vid flera tilfälle har folk släng onödiga komentarer på varandra öhhh du är dum öö du är idiot orkar inte leta upp men självklart ska man kunna hissa svenska flaggan och sjunga nationalsången och det kopplar jag inte med rasism
annpassa ska man göra var man kommer de får anpassa sig men ni måste också anpassa er lite alltså man kan inte frysa ut folk man aldrig paratat med bara för de är araber om man snackat med de och tycker väldigt olika så behöver man inte parata med varandra
eller?
Jag har haft med muslimer att göra både inom som utom arbetslivet och blir enbart förbannad på dem.
Dem har fällt hårresande kommentarer, bl.a. vid 9/11 och andra tillfällen det kliat i högerkardan att ge den &&%¤% en sån pärla så dem hade somnat för gott.
och vissa muslimska gruppers beteende är så vidrig att jag saknar ord för det.
och dem grupperna, bl.a. Somalierna är gravt impopulära t.o.m. bland andra muslimska grupperingar. Och föraktet lika spritt inom andra invandrargrupper som bland svenskar emot dem. Dem ses som mycket oönskade bland långt fler än de infödda nordborna.
Vafan? Jag är ****** och jag har fan ingenting emot nationalsången? vafan är det här för skit? där jag bor är dem flesta invandrare eller har invandrar bakgrund och ändå sjöng vi nationalsången, jag förstår inte hur det kan vara Rasistiskt?
dem (muslimerna) har rätt dåligt omdöme överlag när vi i väst skämtar om mohammed Allah och allt det där. Som om vi skulle bli förbannade om nån drev med Jesus och Gud? Vi skämtar om det dagligen, och ingen slänger bomber efter dem som gör det.
lars Wilks väckte en hel del björnar med sina rondellhundar, men det var klart beräknat.
Furia:
Jag kan se bakom hudfärgen och annat. Det jag vänder mig emot är PRAKTISERANDE muslimer. till skillnad mot dem sekulära muslimerna som är som hem som helst i samhället.