Bättre att flytta fram deadline för att tävlingen ska kunna genomföras istället för att bara skita i det när det var för få bidrag vid ordinarie deadline?
Bättre att flytta fram deadline för att tävlingen ska kunna genomföras istället för att bara skita i det när det var för få bidrag vid ordinarie deadline?
men 4 st räcker ju för helvete
sen att de inte är så många i veteran är väl för att veteran inte är de största inom moppe.
att flytta fram till den 15e är fan absurt och tävlingen ska framgå till nyår?
är de mindre än 4 i varje klass så tas den bort! hinner folket inte knäppa en bild på sitt runk på 1 dag så får dom ju skippa tävlingen?
JAG SER INTE PROBLEMET. ta mej fan skandal..
Skickade in bilder nu, hade inte tänkt att delta men eftersom att bidragsantalet var så lågt gjorde jag det eftersom att jag vet att fler än jag vill att den ska bli av i år.
Om bilderna godtages vet jag inte men men. :)
värt att det ska bli den 15'e ...
Ne , upp med tävlingen . Om folk inte vill / inte kollat denna tråd och skicka in så är det deras problem .
Vi som ska va med väntar ?
själv så tycker jag att en månad och åtta dagar räcker för att folk ska kunna skicka in 2 bilder :P
Om inte folk skickat in en bild på sitt runk så ska man väl inte sitta och vänta på att göra det. Gör dem samma sak i skolan eller? "oj magister jag är inte klar med min täckning, kan jag lämna in den om 15 dagar?" Klart fan ni inte kan, deadline är deadline!
No offence mot Rexxy nu men släng upp tävlingen imorn så är alla, iaf de flesta glada, som Runner sa, deadline är deadline.
+1 på theman, men skitsamma nu, blir o vänta 2 veckor te
lol... tycker 4:e blir bättre! men inte 14 dagar?!
Blir ni aldrig nöjda? :huh:
+1 , jävligt o nödigt att flytta fram osv .
En dead line är dead line som någon över sa förut , bara för att man är mod så kan man göra precis som man vill? Kommer ju bli en kort röstnings tid pga detta och då blir det lika mycket folk som inte skickat in , som inte hinner rösta tex...
Tävlingen är arrangeras ju för att det är roligt, och äran att ha rätt till en titel är väll kul?
Men när endast fyra stycken deltog i tävlingen man kom trea i är det fortfarande lika roligt då?, Är för detta beslut men skulle föreslå 14 dagar längre rösttid också som kompensation. :)
Nödvändigt för att det måste vara 5 veteran mopeder och inte 3-4 ..
Känns riktigt onödigt då säkert 90% av forumets medlemmar kör cross/sm eller scooter..
Och varför skjuta upp 2veckor ...
Det jag menar med att man kan göra så bara för att man är mod är för att ingen vågar säga ifrån på skarpen för då kan ni banna m.m .
Men om man själv skulle ha något liknande och göra en likadan grej skulle forumiterna såklart gå på hårt och säga ifrån.
Du märker ju själv att mer än hälften av de som är sugna på tävlingen säger ifrån och då kanske det är idé att skjuta fram några dagar och kanske jaga några veteran mopeder istället för att vänta 2veckor på att få bidrag..
Är ju roligare om det är med lite flera..
Nu vet jag inte om jag kommer skicka in idag, men det spelar väl inte så stor roll eftersom nu har jag 2 veckor på mig.