samma kille, ganska duktig :rolling:
http://vimeo.com/11599478
Utskriftsvy
samma kille, ganska duktig :rolling:
http://vimeo.com/11599478
Kanske lite sent ute men iaf, vi är ett par stycken som ska köra på almnäs i södertälje imorn...
har ni vägarna förbi så tveka inte på att komma!
/Crill
skvaller skvaller..
elliot har köpt beta rr sm. Blir nog en duktig jävel på den.
Michoo letar efter hoj, den busen :)
nu har crill och max åkt hem till sthlm igen. fett tomt utan dom :(
tjo tjo, Är numera sponsrad av Pimpstar! Chekka in deras hemsida www.pimpstar.se !!
braaap braaap :D
Varför gör ingen de gamla oldscool trixen längre för, som tex helmscrap e ju skitballt
Combohysterin. Den som gör/kan flest trick vinner, typ.
själv gillar jag utveckligen. Dock ska man ju sätta tricken man gör snyggt och med lite stil. Jag gillar mer dem som sätter färre trix i tex en combo och gör det snyggt, cleant och bra än en som bara slafsar för att hinna med så mycket på ett varv som det går.
haha, mattsson och jag blev bortkörda från den bästa stunt ytan idag av en adhd gubbe, även fast mattsson&co hade snackat med en snubbe som sa att vi fick köra-.-
så jävla dött på detta forum så tänkte passa på att berätta nya grejer som hänt!!!
Josef har skaffat sig en ktm 450 som ska motardkittas
Anton andersson är tillbaka på hjul igen på josefs Cbr600
Grotesk-johan har köpt sig en r6a!
lilla wille mattsson har gått och köpt min hoj
Jag har inföskaffat mig en ny hoj igen, blev en Cbr600f4i...
tror att nästa år kommer bli ett grymt år om alla kör som gamla goda tiden igen!
längtar tills nästa år! :boxing:
Crill styr å ställer! bra att någon/några är taggade! själv är jag taggad till max!
Jag är sjukt taggad då nästa år kommer bli mitt första år som jag stuntar :)
Smååker lite nu, vilket inte går så bra, slog över igår när 12:an höll på att lackas så zxet nästan pajade :/
Själv väntar jag till nästa säsong nu, antingen säljer man slider och bygger något kul under vintern eller så blir ett litet projekt som ska få lite funderingar, vredesutbrott och grymt roliga saker på sig :)
längtar redan till nästa sommar, då det kommer bli en jävla massa stunt ;)
längtar också grymt mycket till nästa år då jag ska köpa hojj till våren:D extra taggad nu när jag kört mattssons hojj:)
när ska orre göra comeback då +
När pengarna tillåter det, har rätt mycket annat att prioritera nu faktist :(
Får låna crilles hoj och träna lite.. ;)
Jag är ruskigt sugen på att köpa något kul! kanske ordnar sig med jobb nu, då blir de prio 1 iallafall :)