Jasså:) ?
Jaja mer träffar vill vi ha:D!
Utskriftsvy
Blire något LKPG meet i år? :hmm:
Nån som känner till nåt meet runt Halmstad området ? :)
jag ska ringa till bilsport imon och se om jag kan få igång en moppemeet i Emmaboda på laglig bana med gran och klocka, seriös tävling och stunttävling:)
Nova sesångs öppning
Nova Summer meet
Nova sesång avslutning
dessa som kommer vara, sen kommer de fler som e mindre seriösa
Låser här och hänvisar till http://www.moppenet.nu/showthread.php/6851
Håll all framtida diskussion där! :)