Yes :) Och liksom bara allmänt :rolling:
Hittade inga testbilder på länkarna, blev det fel? Att jämföra specifikationer är som att skjuta sig själv i foten, gör inte det när du blivit äldre. Har sett testbilder mellan iphone 4 och htc desire hd, iphonen smiskade den alla jävla fucking dagar i den här jävla veckan.
:-)
sålde precis min desire :(
men hämtar desire hd imorgon :)
Tips på surfplattor under 3k ?
Ang. Surfplatta , vad tror ni om "ZTE Light 7" 3G" ?
Den har 3g vilket nästan ingen surfplatta under 4000 har men den är svår att hitta specifikationer på , hittade dock på en "nyhets"sida.
7-inch resistive touch screen (800 x 400)
Android 2.1 (ZTE promising an update to Android 2.2 later this year)
512MB RAM
512MB ROM
Wi-Fi
Bluetooth
WCDMA 3G connectivity
GPS, FM
Support for SD cards
3400mAh battery lasting 10 hours
Rear-facing 3MP camera, and a front-facing VGA webcam
403 grams
Originally Posted: http://thetechjournal.com/electronic...#ixzz1EwtNNdPz
Jag köpte precis en Blade, och tycker den verkar helt OK. Det är dock min första androidtelefon, så jag har inte direkt något att jämföra med. Vad kan man göra med den för att den ska bli snabbare? Jag upplever visserligen inte några stora problem med att ha den som den är nu, men om det kan bli snabbare är ju det trevligt.
Roota och byt till JapaniseJellyfish rom (2.2) så kommer du märka att luren blir avsevärt snabbare!
Bladen har 600Mhz.
Det är en inte helt sant, läget som jag har nu ; 768mhz används endast när det behövs, med SetCPU så nedklockas min prolle till endast drygt 120mhz när den inte används. Dvs, hastigheten beror på hur mycket som behövs, inte som org som ligger på 600mhz konstant. Vid mindre användning räcker batteriet längre....
Med 2,3(CM7) så är resultatet i programmet linpack mer än det dubbla.
Nån som har erfarenhet av Sony ericsson x8 ? Har hittat en begagnad i väldigt fint skick för 1200. Köptes ny i december.
Fyll gärna i listan
Nackdelar:
Har hört nåt om att android inte kommer komma med nyare versioner till denna mobil , stämmer det ?
Fördelar
Du tappar garantin, det kan jag garantera dig. Nu är det med största sannolikhet inte så jättelätt att misslycka en s.k rootning men om det blir komplikationer och telefonen av någon anledning lägger av så har du nog anledning att oroa dig. Oftast kan man fixa mjukvarufel på egen hand, med lite kunskap och hjälp via forum men det är något inte ens jag skulle ha lust att göra. Har en telefon jag liggandes här brevid mig som jag grejat med, den fungerade fint tills den dag jag bytte telefon(till min nuvarande) och tänkte att jag skulle köra en återställning på den gamla, den totalkrashade. Nu pratar jag lite av egen erfarenhet, hur stora chanserna är att ha sönder en blade vet jag inte men det bör inte vara någon chans att tala om.
Hur tillverkaren väljer att göra om telefonen är modiferad och t.ex. skärmen gått sönder vet jag inte, men förmodligen så gäller inte garantin då heller. Folk "rootar" sina iPhones hela tin' så det borde inte vara något problem, inte för dig heller.
Liten nyhet till er som inte vet:
Desire familjen får 2.3 i slutet av JUNI.
Någon som kan svara på varför Androids spel laggar medans Iphones rullar på hur fint som helst? :)
Fruit slice jag snackar om :)