Näeh , kommer bara att komma på säsongsavslutningen när jag har bil :)
Utskriftsvy
Näeh , kommer bara att komma på säsongsavslutningen när jag har bil :)
Kvar?
Tillsalu !
den är kvar.
forsale
Midrace runner om du fortfarande är sugen? :huhu:
Tyvärr, vill ha pengar :)
okok
tillsalu ännu...
Uppdaterar tråden med lite nya bilder, sorry för tidig bump.
11tusen för den som hämtar snarast
de här är lite ot men undrar hur den går med dendär setupen ? har en liknande setup påväg och tänkte om den går bra ?:)
Kööööp , levererar den inom Stockholms området.
Hur menar du med servicen? :)
Kan vara sugen!
Intresserad av byte?