wat? fattar inget men något lär ju sitta bakochfram gissar jag
Utskriftsvy
har alltid undrat om det bara ska vara ett gaffelben som jobbar på Showa upp side down gaffalrna? För på bägge mina furior så är det typ inte ens någon fjäder i ena varför det ?
Vart myggorna/flugorna tar ivägen när det blir vinter?
Myggor: I dem absolut vanligaste fallen dör dem! :) Dem lägger sina ägg i vattnet under sommaren, och sedan kläcks dem äggen under vatten och myggorna börjar alltså sitt liv som vattenlevande larver. Sen när värmen kommer tar dem sig upp till ytan och klättrar bokstavligt talat ur sitt skal, och flyger därifrån. En mycket riskfylld del av deras liv så dem både är lätta måltider för exempelvis öringen, och samtidigt kan dem drunkna och inte komma upp. Det är alltså inte samma myggor som irriterar år efter år! ;)
Flugor är ungefär samma sak, dem övervintrar i de allra flesta fall enbart som ägg eller puppor. Finns några få arter som lämpligt nog kallas just ''vindsflugor'' som i princip går i ide, för att sedan aktiveras igen när solen börjar värma på våren.
EDIT: Som någon redan sagt, bamba: barnmatsbespisning. Ett underbart ord som jag aldrig nånsin tänker byta om mot ''matsal'' eller nått annat sketord! Bamba låter la änna gött?!
Gjorde alltså så här:
http://img23.imageshack.us/img23/281/konstig.png
Och då blev det 5v i den gula, och 12 i den röda :P
Vad är det som händer när en cylinder skär/nyper ?
varför biltråden inte döps om till drömmar/skryt tråden.
mestadels snack om bilar folk ska köpa för 12028934829048359032849285282852859238283028523852 383908528595283523859285023828523823985285908kr, och om mammas o pappas bilar.
varför brudar vill att man ska slå ner folk som anses vara kaxiga?
då har du ju svarta på sidorna :P
http://img296.imageshack.us/img296/8571/71933444bc0.jpg
så:gloria:
Ja, lär va så. Läste på lite från wikipedia nyss och där står deta att det (båda) är en medföljd missbildning, något som behövdes förut somsagt ;)
Har alltid undrat över varför tv4 placerar in nyheterna mitt i Beck rullen, WTF liksom, man tappar ju hela handlingen :ranting:
jag har alltid undrat varför jag tycker att negrer inte ser bra ut? alltså, jag själv tycker att en svart person helt omöjligt kan se bra ut? VARFÖR?
någon som tycker likadant?
HAHAHAHAHHAHA :D
dock så var väl inte hitler så mycket emot svarta? mest judar, zigenare, romer etc.?
ont ; undrar även varför alla tycker det ses som "nördigt" att plugga? även fast jag är typen som inte pluggar så tycker jag inte det är nördigt att plugga:o iallafall inte till en viss gräns..
definiera ordet "invandrare", enligt er själva?
För att du då umgås med idiottjejer! :)
Både kolven och cylindern expanderar vid värme, och då blir det tillslut så trångt så att kolven fastnar till lite; stor skada på kolven, kolvringa och cylinderlopp.
Kan även utvecklas till ett ras, om även veven går av/går sönder vid axeln. :huhu:
Korrekt beskrivning hoppas jag!
Varför folk är så trögfattade och inte vågar insé den otroliga makt Hitler hade..
Nej! Jag är inte nazist men tycker de är rätt mäktigt att han hade sån otrolig makt
Jo jag vet ;) Grejen var att fläktarna gick snabbare på de röda än de gula. Vilket skulle betyda att det kanske var vänt på på gula och röda någonstans. Mätte med multimeter, och de gula låg på 12v och de röda på 5v. Jävligt lustigt. Så kunde inte komma på någon förklarning, utan testade lite, bland annat att vända på den gula och svarta så den svarta var ytterst. Vilket av någon skum anledning hjälpte på 2 av 5 fläktar :P De andra kopplade jag på moderkortet via lödning (inte på moderkortet, men på en sladd från en 3pins anslutning).
Jo. Dock fanns det inte särskilt många mörkhyade i Tyskland då.
Trots att jag förstår vad du menar, var det där fruktansvärt vad dåligt uttryckt. En indones som bor i Indonesien är enligt det du skrev invandrare. Lär dig att formulera en vettig mening.