Edit: Har kört en jääävla massa moppe idag! :D
edit2: :(Råkade citera.. :whistle:
Utskriftsvy
Klyvt Ved!
I got the bitches in the kitchens!
varit på moppe meet :wub:
Gymma, skriva på NO uppsats, moppe och chillkväll ute med massa ruligt folk :)
Vakna precis. Blev inget Neos köp igår för killen som jag skulle köpa av skulle köra hit den men hans bil dog på vägen -.-' Han ska förhoppningsvis komma idag istället :)
jaek har veaknet.
Jag har vaknat , pissat , ätit , druckit , gått , sprungit , blinkat med ögonlocken , sett på film , spelat wow och slängt på sommardäcken på golfen :)
Vaknade kl 12. Klockan ett var jag på väg till sjukhuset och nu är jag hemma igen :)
Kört bil, lagt om till sommardäck på 2 bilar, sen kört moped.
Oj vad intressant.
Vaknade klockan 12, åt, drack, kollade internet. Sen klockan 1 for jag och körde moppe med polarna, kom hem för en timme sen.:mohaha: Nu väntar en dusch! :)
Kört bil (pappas s60 :wub:), och tvättat och waxat den som ett litet tack :gloria:
va med polarn på hans land, båda vakna vid typ 8, då sa vi godmorgon. sen sov vi igen framtill 12 :D
Ätit en sjukt chill frukost med ett par polare
Sen gymmade vi
Sen kollade vi på handbollsmatch elitserien.
Sen åt jag en kycklingsallad
Sen spelade jag bingolotto....
Och nu ska jag bajsa och sen sova :)
Sett på film
Började med att vakna upp hos polaren runt tolvslaget. Drog sedan hem vid klockan ett och har efter det suttit hemma och kollat på Allsvenska fotbollsmatcher. Typ det.
Rekondat bil i sju timmar *phew*
Nyss hemkommen efter 4 timmar med 20 st. sju åringar.. :D!
Varit i skolan.
Sjuk = sovit