har vi en hon på forumet:S
sen det är vad du tycker och soutpark skaparna vet att det är ett känsligt ämne man det var väll en frestande tanke just då dock så ångrar de det just nu
Utskriftsvy
varför avslutar du din mening med en etta???
Har träffat på ytterst få muslimer som haft vett att anpassa sig till vårt svenska regelverk. och dem som gör det, drar illa kvickt från förorten så fort läget medger detta.
Dem inser att språket är ett mäktigt svärd i ett samhälle och skaffar sig till småstäder, och assimilerar sig totalt, och dem ser man inte.
Dem inser med att förorten är en grogrund till kriminalitet och narkotikan.
Det stora flertalet man träffat, och dem är många, har tjutit efter sharialagar, att samhället skall bli mer muslimskt, mm, mm. och du kan ju gissa vad medelsvensson tycker om dem tongångarna.
Dä har du inte sett i arabiska tidningar....... Fy fan.., Wilks rondellhundar är rena rama leksakerna jämfört med dem karikatyrerna.
i kraft av vår tryckfrihetslag står det oss i all rätt att skämta så mycket vi vill om Islam och Mohammed.
hade dem däremot skämtat om Mohammed så hade nog polisen ganska snart bonkat på dörren.
Troligen mer assimilerad än ett gäng somalier, mm.
har man vart här 40 år+ så har man nog fasen lärt sig landets spelregler, och jag tippar att du inte tillhör dem som gafflar om brorsor och kusiner så fort dem har fått ta dadda för att dem dummat sig.
Oh yes, det skojas och skämtas friskt om Jesus bland muslimerna. inte för att någon kristen för det tar illa upp.
Felet med vårt land och vår invandringspolitik är att alla ska vara så förbannat politiskt korrekta, man får absolut inte säga ett dumt ord eller knappt ens nämna några "minoriteter". Och när ett parti för en gångs skull gör det som majoriten av det SVENSKA folket vill, då blir dom nerdragna och spottade på av resten av partierna. Det här är en demokrati, för in i helvete, och så finns det folk som försöker ställa sig i vägen för det.
Dom som inte fattar vad jag pratar om så är det att bla Miljöpartiet startade en "kampanj" förut för att stoppa och lägga ned SD. I vårt land så har alla rätt till en åsikt och rätten att starta en politisk rörelse för vi är en DEMOKRATI, men nej, så är det tydligen inte längre.
Det har gått alldeles för långt. Jag är inte rasistisk överhuvudtaget, jag hade bla en flickvän förut som var från Sydamerika och jag har flera kompisar med ett annat födelseland än Sverige, men jag är klarsynt. Arbetslösheten stiger och stiger och ändå släpper vi in folk i landet. Den svenska levnadsstandarden är på väg rakt åt helvete.
Edit: Och att många invandrare från en annan kultur, religion osv har svårt att anpassa sig till vårt system, det är bara ännu värre. Om våra ledare hade haft en hjärna så hade dom förstått det från början. Som det är nu så är det vi SVENSKAR som anpassar oss efter alla nyinvandrare, inte dom som anpassar sig efter den svenska kulturen och systemet.
Edit 2: Some fun facts. Om vår invandringspolitik fortsätter som den gör så kommer Muslimer vara en majoritet i vårt land cirka 2050.
Ungefär 20% av hela sveriges befolkning är första eller andra generationens invandrare.
skulle vara lite kul om det restes ungefär 100 statyer i sverige med muhammed för att få våra muslimska flyktingar att känna sig lite mer hemma:huhu::beer:.
tycker det är löjligt att muslimerna inte kan ta ett skämt.
hehe du har börjat fatta vad jag är för person sen så kallar jag inte på mina kusiner när jag blir osams med någon hota gjorde man när man gick på dagis och inte fatta något
de tar in för många de slänger ut för få, de som sitter inne andra gången för tex mord eller övervåld etc borde utvisas
Den här tråden har gått långt över styr, kan ingen admin låsa den här nu..?
10 år tror jag, om det är rejält grovt, livstid, som idag betyder runt 28-30 år för utlänsk medborgare ofta parat ihop med livstids utvisning efter avtjänat straff.
ingenting är grovt i sverige längre jag råkade skjuta han för jag vet inte hur en pistol fungerar
bara iran hade slaktat världen med sina atombomber sen irak,turkiet och alla arabländerna
usa och eropa hade inte hunnit böja sig ner innan de ft ku*
HAHAHHAHAHAHHHHHHHHHHAHAH är du sjuk i huvudet eller vet du vad en terrorist är jag förklarar vad som hade hänt jag har inte sagt att jag ska göra det
Kanske för att "vi är mer anpassade till att skämta om buddha,jesus och gud".
Det jag inte förstår vet inte om det var du som sa det men, Ni tolererar inte släjan men ni vill att de ska tolerera om gud? snacka om diskriminering jag hoppas ni förstår vad jag menar, Schöwtek vet inte om det var du som sa att "invandrare som inte sköter sig ska ut". Vet att det var någon som sa det. Detta tycker jag är helt löjligt och till en viss del tycker jag att det är diskriminering.
Klart som fan att de blir förbannade om folk skämtar om deras profeter och deras gud, de är inte lika anpassade till sådana skämt som vi i Europa är. Varför blir ni förbannade på slöjor? Jo för att ni inte är anpassade till det och sedan säger ni att de ska tolerera skämt när ni knappt tolererar slöjan.
man kan ju sköta sig på olika vis men man behver inte bli utvisad för man har snattat
var står det att jag sagt att jag vill att det ska hända du drar dina egna slutsatser och anklagar mig för terrorist tänk på vad du säger!!!!!!
Jag orkar inte ens fortsätta diskussionen eftersom jag skämmer ut mig som sjunker mig till din nivå..
Jag har inte gjort bort mig, snarare du som sjunker så lågt. Lägg ner!
jag anklagar inte folk för trorrister
Nej och jag säger inte att om Iran bombade världen skulle dem få k*k
om du vet så har iran väldiga uranium förråd så det stämmer nog ganska bra
...och så lägger vi ned på personpåhopp.
va fan snacka om? vem säger att jag inte är en del av svenska samhället , det är ju sånna som du som inte kan acceptera att personer med utländsk bakrund räknas som svenskar
det ända du vissar med detta inlägg är att du är hopplöst dum och citerar saker som jag inte sagt ("Jag är född i sverige men vägrar vara svensk") leta fram var jag skrivigt det så ska du få norges BNP av mig
Dagens bästa inlägg. Nej, faktiskt veckans.
Om du inte känner dig tillfreds med det svenska samhället som har välfärd, hög levnadsstandard, välutvecklad infrastruktur, yttrandefrihet, korruptionslöshet, gratis sjukvård etc så är du varmt välkommen att pallra dig tillbaks till "ditt" land där folk bor i hyddor gjorda av åsnebajs, där korruptionen är utbredd till max, där det sker ett ständigt förtryck mot alla folkgrupper.
Om du hade åkt dit igen så hade du kommit krypande tillbaks på dina bara knän och bett om du hade fått komma in i Sverige igen. Utan vår välfärd så hade din familj antagligen inte ens levt nu, så var tacksam din jävla snyltar*****.
Tråden har spårat ur.