frakten blir dyr ca 100kr
okej den får inte plats i ett grönt kuvert bara så du vet (om du ska ha med hela kåpan också)
Utskriftsvy
Frakten på ok´et:gloria:
Bifogad fil 4238
bromspedal fs1
trampor till ciao/baghee
hastighetsmätare till fs1 endast plast höljet
baghee pakethållare sak :P
kom och hämta!
kan kanske skicka....
Skänker bort en pgo bigmax 06. Allt finns förutom lite motordelar, den har skurit. Innan den skar fungerade den perfekt.
Bor i surte 10 min från Göteborg. Bara att komma och hämta.
0736158315
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...%C3%A4nger-den!!
Citroen Xantia kombi bortskänkes, med ett enda fel som gör att den inte går att köra just nu, kan lagas temporärt (har gjort det flera gånger dock tröttnat nu).
Endast avhämtning, vill ha plats för min audi det är därför jag vill bli av med den. Har ingen bild men det kan ordnas om ni absolut måste ha det. Ser ut som följande dock inte i samma skick :) :
http://www.autoplenum.de/Auto/CITROE...d-id35139.html
Bilen står i Tullinge i stendal, och kan hämtas mellan 16:00 - 20:00 vardagar eller i stort sett närsom på helger.
Slå mig en pling på 0737897623, eller skicka ett mail till [email protected], eller skicka bara ett pm.
Tänkte bumpa upp lite här!
NÅn random 70cc till peugeot tror jag? finns ej kolv eller packningar. kanske finns topp, kan skickas :)
Edit: AC
^ Det är en stage 6, fin i lopp osv, kan bytas mot ciao-grejer :) om ni inte har det så får ni den gratis mot frakt
skänker bort ett par splitter nya barikit c3 ramlager till am6 samt 2 lager till derbi senda fälgar så att dom passar på rieju drac's mfl hjulaxlar.
Egentligen är det lite oschysst att skriva på ett forum, och sen skänka bort till den första som skriver någon annanstans. Nu har vi ju inga direkta bevis på att Lennart var först, vi får lita på Perrys ord. Men i framtiden tycket jag man ska hålla sig till tråden. Inte övet MSN elle Facebook. Kan bli tjafs och bråk då!
det står ju inte i reglerna någonstans att man bara får skänka till den som postar först på ett forum. tycker dock det är jävligt dålig stil att bli upprörd för att jag ger bort lagrena till en som kontaktade mig före(även fast det var på ett annat ställe än mnf) när jag är generös och skänker bort ett par lager som kostade mig över 400 spänn. jag skulle kunna printa chatten där lennart skrev samtidigt som dig, men pga att han skrev på facebook-chatten så läste jag hans före, och lovade då honom lagren. Jag blir trött på att folk är så jävla giriga, när jag är generös och skänker bort grejer helt gratis och någon blir sur för att han inte får dom. du har ju redan köpt lager. allting ska alltid vara gratis för att någon ska höra av sig.
Upprörd? Verkar jag vara det? Det är jag absolut inte! :P Jag tänkte bara på framtida grejer. Nu var det tur att det var jag, så jag kan leva med det. Men om det var någon annan? Du får tänka dig in i suitationen! Jag var ju först här, där du skänkte bort lagret. Då borde det rimligtvis vara här man svarar för att få det? Eller hur?
Inget tjafs nu, bara reda ut hur vi ska göra i framtiden!
Och lennart, jag har en till AM6 som behöver nya lager! Så knip igen! ;)
vill inte tjafsa, men vi kan ju diskutera klart saken tills vi båda står på rätt sida. att man inte får ett par lager som är värda några hundra borde alla kunna leva med, man ska inte ta för givet att man får allting gratis. men det står fortfarande inte i reglerna att man blir kontaktad i tråden. det är inte så att jag sitter och uppdaterar sidan på mnf ända tills någon hör av sig och vill ha lagrena. jag skänker ett par lager och då får personen ifråga kontakta mig där jag är lättast att nå, och eftersom jag har facebook uppe så gick det snabbast där. jag skrev heller ingenstans att jag kontaktas via tråd. det enda jag skrev var att jag skänker mina lager och då kontaktade lennart mig på ett lättare och snabbare sätt, och därför lovade jag honom innan jag gick in här. tycker du ska vara tacksam istället för att tjafsa då jag skänkt bort till dig med förut.
Men hallå, jag tjafsar inte! Jag vill bara komma på en lösning som förhindrar detta i framtiden! Folk är olika.
Jag skiter totalt i lagerna , och är tacksam för att du skänker dom. Även om jag nu förlorade! ;)
Skänker bort en ciaomotor som inte startar till den som vill ha. elsystem och allt åker med som tillhör motorn. Den som vill ha den får stå för frakt skicka i Pm :)
Har en baghee ram med kassa fälgar, sving å gaffel sitter på, skickas ej bara å hämta här i Ale, norr om gbg
edit: ciao motorn som bortskänkes ovanför min kommentar passar fint i ramen!
Okej :)