180 :) :o 4 vg
Utskriftsvy
180 :) :o 4 vg
240 :) nöjd, då jag inte ansträngt mig överdrivet mycket.
Yees!
Och ja, jag vet att man inte kan skylla betyget på diverse problem och olika förutsättningar.. Men om man har en helt störd lärare i biologi och kemi och har en närvaro på ca 50% (pga. sjukdom, inte skolk) så är det inte riktigt så lätt.
Det blir helt enkelt prövning+nationella i de ämnena nästa år. Har fortfarande chans till G eller bättre!
Slutade 8:an idag och fick 10 VG och 4 G = 190 poäng = mer än tillräkligt för att komma in på Fordon :D
245 poäng efter slutat 9:an. Rätt nöjd då jag trodde jag skulle sänka mig från 230 som jag hade i julbetyg :)
300 poäng när jag slutade nian och ~19.1 nu när jag slutade Teknikprogrammet på gymnasiet.
Har inte ens fått veta mitt betyg från första året på Gymnasiet, inte skriftligt.
I 9an gick jag ut med 240 poäng tror jag.
Min syster gick ut samhälle igår med 20 MVG och 10 VG. Får satsa på att ha slagit det tills att man själv tar studenten om två år:P
Gick ut med 200 poäng i nian, el blir det på gymnasiet.
Gick ut idag, 10vgn resten G :) blir väl 215p?
Gick ut 9an med 255 sköööööna poäng :D
gick upp med 105p från 8an till 9an, i 8an hade jag 85p och nu har jag 190p dock tycker jag inte att betyg visar hur mycket man vet och kan, har glömt 90% av det jag har läst ändå haha :P
10vg resten g hade jag, är rätt så nöjd =)
Svenska A; VG
Engelska A; VG
Matte A; G :(
Jag har precis slutat 8:an och har 190p :D
Då jag gick ut nian för ett år sedan hade jag 255 p :)
290 härliga poäng :wub:
250 fick jag :)
Fick mina innan idag :D 9 MVG och 1 G so far :huhu:
IG/G i idrott, IG/G i Svenska A, IG i datakunskap eller vare heter, och resten G:):unsure:
Jag fick 165/175, det räcker för Teknikcollage som ja sökte, fer dem som inte vet va det är så är det en blandning av el och industri. Smyger in en liten dagens fail, det är 40 i intagningspoäng på fordon här i fagersta :lol:
4VG:n och rästen G och jag är nöjd med det , så kass dålig jag är i skolan... :bla::damn:
1VG resten G :D
Är det bara min ***skola som fortfarande inte har lyckats skicka hem betygen? (gymnasium)