Fixat krysskil (Tack Jonthä:wub: ) till svänghjulet, så nu sitter de förmodligen fast tills jag vill ta bort det igen:)
Utskriftsvy
Fixat krysskil (Tack Jonthä:wub: ) till svänghjulet, så nu sitter de förmodligen fast tills jag vill ta bort det igen:)
sitter och letar FUNGERANDE trädgårdstraktor, då jag äntligen lyckats övertyga min gubbe att skrotet i trädgården kostar mer än det smakar att renovera. priser från typ 2500 spänn inkl. snöblad, mm. Då är det ingen idé att renovera skrotet på tomten!
Betyder att den kommer att slaktas på bakaxeln illa kvickt lyfta ur strattonmotorn och sätta in den i någon stationär maskin. Axeln fram blir kanske en trädgårdskärra av.
resten går på skroten.
Hemma från uddevalla nu, fyfan var det roligaste jag varit med om på för länge! riktigt nice, träffade även mx_josef där :wub:
Indeed min vän, men äntligen fick gubben att fatta att traktorskrotet inte var nåt att ha, var en gigantisk WIN. som tjatat om att renovera det aset. i övrigt mest hållit på med fåglarna. Börjar hända saker på häckfronten.
och det är ett styck jäkla WIN att slippa ta med den härken till vara och Skarstad. jag fruktade att att det aset skulle med i flyttlasset.....
Varma sommarkvällar = vattenpipa på balkongen:wub:
http://www.youtube.com/watch?v=AewyC...eature=related
så jävla awesome
slider :wub:
stunta? :ninja:
cappriciosa @ Arenan var god :nono:
ont: köpte värmebeständig klarlack 650 grader på mekonomen, tror ni det räcker för prorace rör? känns som att kröken kommer bli för varm...köpte också monster khaos, rockstar juice, stor burn och liten redbull :wub: khaos va riktigt god, mkt bättre än den gula burken, hade vart ännu godare om den va kall D:
Rockstar är god, den orangea, och den gröna är ganska god, men vanlig och cola är inte så gått :/
Monster khaos måste jag testa, men den kommer jag nog inte tycka om, för jag hatar alla andra:P
Redbull, det är ganska gott iaf :shifty: Synd bara att dom börjar ta slut:unsure:
Den oranga rockstar blev de, gröna fanns inte där :S gillrar både vanliga och cola rockstar, dock är cola bara lite mer en okej...
gillar inte heller monster längre, men khaos va god :P smakade som nån drink, borde vaara gott med alkohol i :) 50% juice i den ju.
Redbull e gott, men oftast överpris :S Burn är en av favoriterna iaf :wub:
När jag var hos snuten idag så såg jag en snubbe som fick tillfälliga regskyltar som löd: WUB xxx :wub:
Kom in på skolan jag sökte:rolling:
Fick tillbax min mobil idag efter 5 veckor på lagning :)
Jordgubbar o mjölk:wub:
stage6 r/t tändning och stage 6 racing för 3k inkl frakt min win för idag.
sålde min beta rr 07 idag, 17k rikare WIN :D
Stalkern funkar nu :wub:
Paintball bokad:)
Och här blir det Skitiga Jobb med Skåningen, synd bara att Discovery inte filmar det...:sneak:
Med andra ord oljigt, skititigt och dant.
Hemma nu efter att ha varit till tandläkaren..
Direkt efter åkte jag och köpte cola :shifty: