Lite sent med, ladda ner "Harold and Kumar" filmerna! Finns två.
Utskriftsvy
Någon som vet vart man kan ladda ner Pokemon 2 filmen på svenska? Hittar den ingenstans :huhu:
Såg nyss Sinners and saints FYFAN va bra den var!
Såg precis The man from earth. Väldigt dåligt gjord med uselt skådespeleri, ändå är det nog bland de bästa filmer jag sett med tanke på handlingen. Rekommenderas!
Jag tycker snarare att den har en charm och skådespelarna tilltalar mig på något vis. Håller verkligen med om handlingen. Är helt frälst i den. Sett den 3-4 gånger tror jag och den är lika bra varje gång skulle jag vilja påstå, inte inte än bättre för varje gång man ser den.
Är en sådan film som jag verkligen flyter in i utan att man egentligen behöver tänka, samtidigt som man måste tänka på allt han säger. Den är, ja, bra som fan!
Laddade ner 4 filmer ikväll heheheh nice :)
Harold and Kumar båda
The pool boys
Get him to the greek
Filmtips? Behöver myyyycket. Runt 30h faktiskt! Ska nämligen tanka över till iPaden inför USA :D
Blir "paul" ikväll. :)
Sjukt sugen på att dra ett James Bond maraton. Har dock inte filmerna på DVD :(.
Langa era filmtips, genre kvittar. :) Enda kravet är att den är relativt ny, ingen under 2000. Tack !!
conviction: en kvinna blir advokat för att hjälpa sin bror i fängelset, hyffsat bra
Deat at funeral: svårt att förklara handlingen, halvkul å lite töntig
inside man: handla om ett bankrån typ med lite gisslandrama å sånt där bankrånarn e rätt smart, riktigt bra film
Life as we know it: komedi, två gudföräldrar ska ta han om deras gudbarn så flyttar dom ihop och bla bla, rätt bra
Macgruber: sjukt töntig film (komedi) men rätt rolig, typisk natthumor
Miracle: den kanske e lite äldre men grymt bra, handlar om ishockey
Salt: handlar om en rysk spion i usa, riktigt bra
The town: handlar om ett gäng bankrånare, grymt bra
Unstoppable: handlar om ett skenande tåg som ska stopas
De e la mina tips, du har säkert sett dom flesta men ändå :)
Söker tips på bra kriminalfilmer :)
Alla filmer jag kommer att tipsa om är grymt bra. Dock tycker jag att du bör kolla in lite äldre filmer också. Menmen.
The Machinist
Gladiator
300
Black Hawk Down
Gran Torino
The Prestige
The Fighter
The Town
The Lincoln Lawyer
The Hurt Locker
American Psycho
Brothers
Limitless
Into The Wild
Lords of Dogtown
Kill The Irishman
Law Abiding Citizen
Lord of War
Public Enemies
Inception
The Adjusment Bureau
Shutter Island
Jarhead
Där har du några iaf.
Såg förövrigt precis The Thin Red Line, riktigt bra!
såg who's your daddy nyss, fan så skön rulle! blir ju tokig när man tänker på hur mycket brudar han kan få ligga med :(
Såg precis Rescue Dawn, kan inget annat än att rekommendera den!
Många tack killar, ska kolla in dessa filmer! :)
Såg den för ett tag sen. Riktigt bra faktiskt! :)
Såg Fast Five igårkväll. En av de bästa filmer jag sett, otroligt bra!
Bäst hittills av alla Fast & Furious rullar, lätt. :sly:
Kollade transformers 3 häromdagen , är så sjukligt kär i dom filmerna :P
Någon som sett ¨Shaun of dead¨ , riktigt roligt att se denna när man är lite småtrött eller bara har riktigt torr humor :P