Ska ju bara sitta på Baotian!:P
Utskriftsvy
Började på något nytt idag :) Ska få in denna i GTA IV sen om jag gör klar modellen :)
http://i52.tinypic.com/15pldtk.jpg
GAAAAH! blir galen!
hade en ASSÖT och rolig tjej här förut, det var mammas kompis dotter, gaaah, lärde henne köra moppe o lite, askul hade vi :wub:
och nu tänkte jag adda henne på facebook, men självklart finns det 1320586012+2y45+69w03280o12650936 upphöjt i 33 personer med det namnet -.-' blir galen fan....
nu blir det nattmacka och jackass 3D:cool:
Super Cheez Doodles och en Pepsi, kan det bli bättre? :ninja:
Jag o en polare har inget liv spammar facebook har runt 1.5k komments i en status hehehe
edit: 1k var där bara :(
Jag trött, jag sova, säng mjuk.
Gonatt. :booring:
ehehehehehehehe ahahahahah HAhAahhAHAHAHAHH! MOUHBAHAHAHAH!!!!!!!!!
Hahahaha! Kom nyss hem, kört överallt om och om igen i byn med en bra kompis, runt och runt i ett industri område! Slutade med att vi skulle skrämma en annan kompis.. han hade tydligen gått och sova. Vi ringde och åt han, och stod och stirra med stora ögon genom fönstret! Hans min var fan bästa på länge! :D Kalla mig sjuk i huvvet, men fan va kul det var! :D
400 sidor nu här alltså :wub:
mår illa :( :sad:
Jag kan göra meeegatuffa böörnauts med dracen!
får kanske moppen såld på tisdag så då måste jag se till o skaffa nån annan snabbt, jag kan ju inte sitta moppelös. jag har tittat lite på ch racing, är det nåt särskilt man ska kolla o tänka på när man köper en sån? Har för mig att jag läste nånstans om att det var nåt med 07:orna :thinking: Jag har också tittat på Beta rr, dom ska ju tydligen gå bra urpluggade, som jag antagligen kommer köra. Är det nåt särskilt med dom?