Helt år helvete har det gått alldeles för länge! SD 2014!
Stalker-sebbe: Då misslyckades du!
Utskriftsvy
Nä och han är verkligen en sån, går inte att argumentera med alls! Han har ALLTID rätt, ingen annan har nånsin rätt.
Det sorgliga är att han är en av dom som vet mest om motorer i klassen (förutom mig då såklart, jag är ju bäst :rolling:).
Det som är ännu sorgligare är att läraren trodde på han.
Går 1a klass på fordon för dom som missat det. :)
Det här med invandring, segregation samt det växande hatet hos oss som inte är PK lär sluta illa i framtiden! :sad1:
Lär bli tredje största parti vid nästa val i alla fall. Tror SD låg på 8,8 % i den senaste mätningen. :)
Syrrans kille har lånat min bil o kraschat den. Vet inte hur mycket som är Paj än.
Höger framskärm bucklig o repig. höger blinkers paj, lyktona sitter skevt inkl grillen. Vänster framfälg är paj, lossnat en bit ifrån den. Sitter ju 960 kjolar o stötfångare runtom, allt det är skrot, fattades stora bitar på vissa ställen. Huven gick inte att stänga.
FÖRHOPPNINGSVIS har bärande delar och allt annat klarat sig, det var svårt att se iom att bilen stod utomhus och det spöregnade när jag var där.
Både polis o ambulans hade kommit dit, polis hade bedömt bilens kraschhastighet till 55kmh, så det är väl ingen raketfart, men det kan ge en hel del smällar ändå.
Grabben hade förmodligen fått vattenplaning och snurrat runt nåt varv eller 3. Han är chockad, tror att han har röntgat nacken med.
Bilen fick bärgas från platsen, och står nu på bilia.
Bilen i fråga är en volvo 740 16v -88b, dock verkligen inte skabbig (förrens nu...:sad:)
åt chips i sängen välte ut hela skålen
Fyfan, vilket jävla sätt att dö :( Skaffa en släckare till bilen/traktorn killar!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15470648.ab
ska sälja cykeln imorgon, tvättade den o allt, så den skulle va helt perfekt tills imorgon och sen skulle ja cykla en sväng, och så klart får man punka då.. :(
Snurra på 4an ner i ett dike.