öl för 9k :huhu: även fast man har cash så har man inte tillgång till kontot utan det är morsan som styr det, så det blir väll en "torr" kväll :evilmad:
Utskriftsvy
Hade orienteringsprov idag, fick MVG även fast jag sprang vilse och vi fick sluta kl 12 :)
Började göra lite stoppies på en parkering på skoj.. slutade med att jag övade 1 timme efter polarna stack, sen var nästan soppan slut :p
Min polare på wordfeud:
Bifogad fil 5769
:cool:
Edit: Fan va stor bild, hur gör jag den mindre?
En rolig konversation vid hade på provet idag:huhu:
Tjej i klassen: Man blir så trött i händerna när man skriver!
Läraren(asgo snubbe på ca 25 år): Skriv klart så kan du villa dem hela helgen ;).
Kille i klassen: Nä, hennes händer kommer å få jobba "upp å ner heeeeela helgen!!! (han skrek det verkligen) :huhu:
Jo men rätt mig om jag har fel, så går du fordon? När fordonsklassen har idrott är det 4 lärare med på lektionen och då är ca 20 elever med på lektionen. Detta efter en rugbylektion som spårade ut totallt :huhu: Samhällsklasser ska väll vara i en mental nivå som överstiger de som går handel? Så är det inte hos vissa killar i min klass. Idag bröt tex ett jävla suddgummikrig ut, då undrar man om dessa indivder verkligen är 17/18 år. ;)
Är ni enbart killar i er klass? För vi är 50,50 och ändå liknar våra lektioner "helvetet" på jorden.´Visst jag kanske låter tjatig nu men man vill kunna räkna matte på lektionerna, då vi har matte B nu och det är en hel del nytt. Ändå skall då de nötter som hade G i matte A tjata och jävlas med varandra så man inte pallar att jobba någonting. :sad1:
Köpt nya skor och svetsat bakdämpen :)! Sparade 600-1500kr på det!
ELITE INLÄGGET! :huhu::drunk::beer::wub:
Hittat en kille som vill byta en väldigt fin speedfight .
Låter det som ett bra byte ´ till er som vet lite om scootrar nu -
http://www.blocket.se/orebro/Speedfi...3.htm?ca=8&w=1 Den här fin fina speedfighten mot min drac -
http://www.blocket.se/orebro/Rieju_D...5.htm?ca=8&w=1.
Är det ett bra byte ?
Fick äntligen ut främre motorfäste bulten.
Tog bara 40min bankade som fan och 5-56:)