Jo det är man, men man är inte särskilt intelligent då.
Utskriftsvy
Hon är förmodligen jävligt chockad efter vad som har hänt. Kanske inte hade vart värt att stanna om det hade slutat på ett annat sätt. Dumt att utsätta andra för risker men det kan vara lite svårt att tänka klart när man har en jävla massa polisbilar och en helikopter efter sig. Eftersom flera vittnen antyder att polisen har agerat fel och filmen från helikoptern har "försvunnit" så känns det ju helt klart som att polisen försöker dölja något.
Pojkvännen är f.ö inte WT.
Om man blir så "chockad" av en polisbil att man drar iväg i 250 blås så förtjänar man heller inte ett liv på jorden.
Och starta inte du också med skit att polisen gjorde fel. Hellre att de jagar 100 motorcyklister som kör ihjäl sig än att de släpper 1 som råkar köra ihjäl någon annan.
Och helt rätt, pojkvännen är inte WT, han var WT.
Vad jag läst i div tidningar samt sett på nyheterna så saknade föraren körkort. Tjejen sa att de drog iväg när polisen med hjälp av laser avläste vilken hastighet de höll. Visst killen kan ha varit rejält chockad då han antagligen inte ville åka dit för olovligkörning. Men att han riskerar både sitt och sin flickväns liv samt oskyldiga traffikanter rättfärdigar inte hans körning. Men om nu snuten ligger bakom honom med blåljus i såpass höga hastigheter så kan de mycket väl ha bidragit till att olyckan slutade som den gjorde. Man får väga det emot varandra, är det värt att killen vållar någon oskyldigs liv eller att få stopp på han så fort som möjligt för att undvika det slut på olyckan som inträffade?
Skev självinsikt har du även. Observera att detta inte är mitt umgänge, jag vet vilka personerna är. Det konstiga med ditt inlägg som jag kommenterade var att du skrev att du önskade någon som du inte känner, aldrig har träffat, eller vet ett skit om döden, för att den personens pojkvän körde i 250km/h i en polisjakt. Vem är du att bestämma vilka som är värda att leva och inte?
Du behöver inte svara på detta, tråden är menad att skriva i mellan 06 till 22. Over and out.
Haha. Måste ju bara svara på detta också. Jag hoppas innerligt att du skojar för det måste var det i särklass dummast jag har hört. Fått för mig att du är en ganska trevlig person. Ack så fel man kan ha. Troligen sitter du och runkar till avrättningar. Som jag tidigare skrev. Kom in i matchen. Tro det eller ej. Men allt som skrivs på Flashback stämmer nödvändigtvis inte. Anledning till din skeva syn på människan är att du bara ser upp till människor som sitter i samma båt som dig. Dvs ensamma som måste ta ut sina aggretioner på andra för att deras eget liv är skit.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Någon som vet om man behöver håltorx för att ta bort luftburken osv. på slider (ska byta munstycke och har inga håltorx) ?
Tips på bra käk när man är bakis? :thinking:
donken!
någon som vet exakt om aerox variator passar på slider? :)
Någon som vet hur lång tid det tar för finspackel att torka? :)
Innan man kan slipa alltså? :)
EDIT: Okej :)
nee 30min-2h tare ungefär om du har haft rätt mängd härdare. har du inte rätt mängd härdare så torkar de inte helt
verkstäder har fan inte tid att vänta 8-12h på att spacklet ska torka.
ja, nu har jag bara använt enkomponent till mina högtalare men det kanske går fortare med tvåkomponent. efter 2 tim var det forftarande mjukt för mig iaf.
Äckligt skönt att bara ligga och glida fram i ~70 på grusvägar i den här värmen!