Ah det kan jag förstå, så hemskt med ex asså, dom bara river upp gamla minnen och känslor.
Utskriftsvy
Fan! Det här gjorde bara saken värre. Hahha!
Kan inte direkt säga att jag saknar mitt ex som hon behandlade mig! seriöst, en riktigt jävla Fi**a
tur man kommit över henne! :D
Åh, nu står jag emellan ett svårt beslut :(!
2 st tjejer, 1 är Gryyyyyymt söt och jätte trevlig 89a:P
den andra är galet snygg och ganska trevlig:P och vill träffa mig, 95a:P.
vet inte hur jag ska göra
Faktiskt henne jag är mest intresserad av, aa som du sa så är hon mognare och lite lugnare av sig vilket jag gillar :)
Jo det är klart.
jag har inga problem med att hon är äldre, jag tycker det är skönt :) lutar åt den söta dock:P
Mitt EX är ju seriöst skadad!
nu håller hon på lägga till mig hela tiden!!
Ett på... måndag tror jag.
Ber om ursäkt, skrev fel! ska vara 95a inte 93a!
Ett exempel är redan från igår. Jag låg och tittade på film, så skrev hon ett sms och jag svarade. Sedan flöt jag in i filmen och tittade mobilen efter 30 minuter, och då hade ett sms till kommit i form av "Diss", varpå jag svarade att jag glömt att titta telefonen. Så skrev hon "Snällt", och därefter blev jag förbannad över att jag skulle "tycka synd om henne".
Och liknande exempel förekommer hela tiden, så det lär inte hålla i längden när jag blir sur över hur hon beter sig på sms :D
i'm making progress here ;)
1år o 8månader har jag o min brud vart ihop (tror jag^^) Mitt första seriösa kan man väll säga:) Bild kanske kommer;)