Av dom... S2 som första val. iP4 som andra.
Utskriftsvy
Beställde precis en Samsung Galaxy S2!
Hoppas jag blir nöjd:) Någon som har en sån här?
Har just nu se xperia pro mini! Och är värsta skiten :O
När jag var med skolan till Microsoft gav dem oss en förtitt på Windows Phone 7 som släpps i Sverige nästa år, verkar faktiskt riktigt bra! :D
Sony Ericsson Xperia Ray/Arc S eller Samsung Galaxy ace, vilken av de låter bäst? :)
Lustigt isåfall eftersom hon inte visade telefonen utan mer själva operativsystemet :unsure:
Aja skitsamma det var inte så jävla lärorikt som jag trodde det skulle va. Dem gick igenom lite grunder för Windows 7 t.ex. som man kunde för 1 år sedan :P
EDIT: Precis! Vart nog lite konstigt bara :unsure:
Min xperia mini pro tjatar på mig om att det finns en ny systemuppdatering att ta hem. Om jag gör detta, kommer mina appar, kalenderhändelser etc försvinna?
Vad tror ni om den här från LG? Läste att den har fått bra kritik i bla Mobil. :)
http://www.netonnet.se/art/telefon/m...x/148434.3209/
Undrar när intel släpper sin intel x64 och i vilken nalle den kommer hamna i, men grym lär den vara!
Jag har ställt in mitt alarm på min sgs 2 så det tjuter halv 7 på vardagar. det är ju ganska onödigt nu när det är öov så jag tänkte stänga av det men hittar den inte. Var ligger den appen? Jag håller på att bli vansinnig :@
När jag skriver sms vill jag gärna att smset börjar med stor bokstav i början samt efter punkt, men nu har den av någon dum anledning slutat göra det. Någon som vet vad felet kan vara? Det gäller en Samsung Galaxy S2!
Tjena, hade tänkt köpa en smartphone nu då min gamla mobil gått sönder. Finns det någon bra smartphone i 1000 kronors klassen ungefär? :)