Skulle nog följa med jag också, iallafall ibland för att kolla hur hon är..:p
aa, förstår precis :/
jobbigt med förhållanden som är en bit ifrån om man säger så XD
Utskriftsvy
jag tror jag har bestämt mig. Jag skiter i bruden, känns bara som det kommer skapa problem. Jag skiter i seriösa förhållanden och bara chillar, lever som jag gör nu.. lite ensamt men ändå bättre än att gå och oroa sig för att man inte kan lita på tjejen. :)
Skapar brudar något annat än problem? :sly:
Ah ,, då var det slut med tjejen:whops::(
Idag firar jag och sambon tre år. Längsta förhållandet jag haft, och jag har inte tröttnat <3
Ska prata med henne :(
Fick ett sms på morgonen att ¨Jag måste prata med dig sen...¨
Och fattade ju nästan vad det handlade om ,, så gick en halv dag och tänkta på det , sen när jag träffade henne så sa hon det där ,. sen var det inte så lätt att prata så fick vara .. Kan ju inte göra mycket åt det ..
Men det har gått några månader ,, har vart bråk med ex. och massa skit , sen var det slut på allt det ,, och har känts jätte bra nu några veckor ,, ska man gå igenom allt det bara för att det sen ska ta slut när allt är bra .. :(
och sist jag såg henne var i fredags , då var det ¨ah , ses på måndag¨ o så ,, så jag fattar inte ..
mmh :sad:
Låter inte som om man kan få henne på andra tankar nu va ? :(
Var bra nu i slutet , ända från början höll ett av hennes ex. på och skrev massa , slutade snacka med mig (var en av mina bästa vänner) och han sa förlåt ,, sen började han hålla på med henne en gång till , sa sen förlåt och det vart bättre , vi snackade igen , men sen blev det så igen att han slutade snacka med mig , skrev massa till henne om hur mycket han älskade henne o skit , och gjorde massa saker , då blev jag så trött på honom och berättade precis hur omogen han var , och att man inte bet´er sig så , då hotade han med spö , då retade jag upp honom ännu mer , och sen ännu mer , för då var jag så arg på honom ,.. då hade han hållit på så mycket så tjejen var hemma från skolan och tyckte vi skulle ta en paus .. .
Så .. skulle jag gå till skolan dagen efter så skulle jag få spö ,, tänte att han vågar inte göra något så gick till skolan dagen efter .
Slutade med att jag hade hjärnskakning och ´jätte ont i ryggen sen dess när jag rör mig för mycket .
Men efter det slutade han iaf .. Och allt blev bra .. Och nu 2 veckor senare ,, är det plötslig slut ,, känner att , fan va värt :(
Sen vet jag inte varför jag sitter och snackar om dethär här .. men känner att jag måste skrivca lite
haha , hade jag bara kunnat/velat hade jag gjort precis det , men har vart vän me´n i flera år , så trodde det var precis vad jag skulle göra , men sen när jag väl var där så gick det bara inte , så höll i honom så han lugnade ner sig . Sen tog man några smällar ,, i rygg och huvet som drog i golvet då jag drog ner honom för att kunna hålla fast honom , men han fick tag runt nacken på mig och mitt huvud var det som tog i stengolvet först .
Minns bara biten från när jag skulle ner på golvet me´n tills jag drog i huvet ..
Så roligt var det , sen kom ju lite polare o drog iväg honom då han inte ville lugna ner sig ,, eller ge upp .
Tjejen visste vad han tänkte göra , så hon skulle snacka med honom på morgonen , bara det att ... jag kom till skolan före henne , så när hno kom runt hörnet till våran korridor så började han precis -
Så hon sa dagen efter när jag klagade på en jävla träningsvärk som bara blev värre o värre tills det gjord jätte ont när jag skulle ur sängen på morgonen , att ¨gör det ont där ? , där ` och där ? ¨ och petade på precis dom ställena som det gjorde som ondast , Då hade han tydligen dragit in mig i en skåps kant , (Riktigt vass kant på 90 grader) och sen gett mig en smäll innan han drog .
Och det märkligaste är att ,, man inte kan minnas xp
Men är kanske inget jag behöver komma ihåg ända , men jag fattar inte att det ska sluta så efter allt dethär .
Mmh ,.