Har vi gjort hela kvällen och dom säger att dom inte vet ett skit när dom vet en jävla massa då polisen var hemma hos dom på fest och han bor några mil därifrån vi bor.
Utskriftsvy
Skulle iväg till farmor och farfars nya landställe idag så man gick upp tidigt för att vi skulle åka iväg, när vi åkt c:a 45 minuter så blir mamma dålig och mår illa så vi måste vända hem och nu är de ingen som pallar åka, roligt!
Fyfan vad sorgligt, jag har fan suttit framför datorn sedan klockan 1 idag. :lol:
har det varit rally eller? :wub:
OT: dagens fail mpåste va att mamma ragear sönder på pappa för att han och jag beställde hem en ny tv eftersom den vi har håller på satt ramla i bitar .. :ninja: surkärring! köper grejer till sig sj för flera tusen men när vi handlar nått då jävlar -.-'
Sitter och planerar inför resan till Österrike och då dök de där hemska minnena från toaletterna upp igen till ytan. Är det någon annan som faktiskt sett en så kallad German poo-shelf förut?
Bild:
...liksom vem fan designar en toalett som sätter ens skit på en hylla som är omöjlig att missa när man ställer sig upp för att spola, och hur i helvete kan en sådan design bli så populär att det är majoritet i länder som Österrike, Tyskland m.m.?
Passar nog hellre i skitsnackstråden men skitsamma..
Tjänade 1k idag.
Lite skogsröj hos mormor:wub:
Ska ditt någon till dag och röja mer.
Får iallfall bra betalt:)
jag och mitt liv är patetiskt, istället för att rycka upp mig, skaffa någon brud och göra något vettigt av min sommar sitter jag bara vid datorn och äter chips.. fan asså, jävla skit
då är vi två.... fast jag sitter knappt framför datorn, går bara runt ute, kolla på mopedäcklen, plockar fram en av dom, börjar pilla, konstaterar att jag inte får den att funka som den ska ändå och ger då upp och ställer ni den, går och stirrar på någon annan för att börja pilla på den och så fortsätter det så i princip hela dagen förutom att morsan/farsan kmr och avbryter för att man ska flytta djur lr nått. fml.
och sen har inte en jävel hört av sig på min annons heller :(
och att jag vaknade nu....
Åkte till medborgarskolan (also known as the moppekurs), men inte fan vare något idag -.- så jag cyklade dit i onödan! :mad:
Ännu en "innesittardag" för min del.
Betalade in pengarna till killen jag skulle köpa mitt PR-rör av tisdagen innan jag åkte iväg. Han skulle skicka det direkt så att jag kunde hämta det när jag kommit hem från turkiet. Drog iväg ett sms från turkiet för säkerhets skull och se på fan, på torsdagen (veckan efter) hade han inte skickat det än. Så nu sitter jag här, precis hemkommen och han har ännu inte skickat det än. Jävla mög.
HAHA, grattis :D vilken av dom? :) den vita volvon tror jag är enklare att ta av en rosthög till från v'gen och flytta över grejerna till, den röda kanske går att rädda om det inte va mer än det som syns, och saaben bör nog gå som folkracekärra i fortsättningen :D
Vivan står i pappas källare, får inte upp den därifrån själv, ingen hemma, vill stunta :sad:
OnOff har tydligen begärt konkurs...Vafan alltså?
Ont i armen där saxen träffade..