Lås dörren? :*
tApAtAlKd~
Utskriftsvy
Trodde jag var ensam hemma :S det roligaste var att jag hade en runkflarra framme som hon undra vafan det var och jag hade inget riktigt svar. Sa att det var en uppfinning och hon kollade på den, sa åt henne att draaa och hon bara kollade på mig hahah kan aldrig se henne i ögonen igen :whops:
Yepp, på ett forum där jag inte känner någon irl. Skiter fullständigt i er. Det var en vidrig känsla som jag ville dela med mig av. Brukar tycka att det är kul att läsa om när folk blir påkommna, nu när det hände mig själv vet jag inte om jag vill vakna imorgon...
du får säga imorgon vid frukosten att man ska knacka först! sen vänta på svar! och att runka är helt normalt? är inte så att hon har hittat weed direkt!
och sen din (vad jag uppfattar) "uppfunna *****" eller "runkmaskin" kanske är för att du inte får några tjejer? (jag säger ju inte detta till dig utan jag menar att du ska säga detta till morsan vid frukosten). då får hon fan visa medkänsla, annars får du la höra henne göra sina saker och rusha in i rummet och bara: GOTCHA! :O:O:O:O
hahhah som jag skrev innan, hade en runkflarra framme som jag inte hann få bort, fick precis bort porren och fick på mig halva byxorna, hade röven framme. Hade handkräm framme också, antar att man kan koppla det till vissa saker, den stog framme av ren tillfällighet dock. :(
Haha, dom brukar aldrig va i mitt rum så brukar inte behöva massa säkerhetsåtgärder. Idag skulle hon fråga om när jag ville bli skjutsad somsagt och förra gången undra hon varför jag inte kom när det var mat, vet inte om hon fattade vad vi gjorde då, tror dock att hon synade min "kollar på film med låst dörr" lögn
Ska vara hemma så lite som möjligt imorgon iaf, hoppas på att det blir glömt. Det som är mest pinsamt är att jag av någon jävla anledning hade en runkflarra framme. Undrar vad hon tänker om mig nu asså! Hon sa: "berätta vad det är annars kommer jag ligga vaken hela natten och undra vad det är". Blev extra arg och sa att hon skulle försvinna vilket hon gjorde. Fan asså finns sämre människor till sånt här, känner mig riktigt patetisk! :(
Haha verkligen! du verkar ju vara en grabb med mycket erfarenheter? Är handkräm att rekommendera om jag ska sätta på avgasporten på min Hebo cylinder, och hur gör jag i och med att det är delad avgasport. Kanske går den att matchporta efter mina egna former och karaktärer för extra nöje? :)