Är de värt med en 4s när man redan har en 4? Svenska reparationer på 4an är svindyra och jag skickar inte telefonen utomlands.
Är de värt med en 4s när man redan har en 4? Svenska reparationer på 4an är svindyra och jag skickar inte telefonen utomlands.
Följ instagram slynungar :D oscarliljeberg
min iphone 4 har blivit knas, imorse när jag vaknade så hade den slutat ladda mitt i natten. och det går inte att ladda med annan laddare eller så heller.. ? har provat uppdatera alla appstore saker och stänga av-sätta på. men inget funkar, så ska in imorgon och lämna in den :(
för det kan ju inte bero på att jag inte uppdaterat till nyaste programvaran, eller .. ?
om nån haft samma fel kan den ju bara skriva vad den gjorde :)
Lämnade in min 4:a i onsdags för sprucken skärm, helt jävla otroligt att det ska ta dom 3-5 veckor att byta...
Så jävla onödigt att skicka den till Stockholm osv.. Och nu är man fast med en jävla gammal Samsung, jag lovar att den här telefonen är en bra motståndare till 3310:an..
Har problem med min iphone 4. Kameran får ingen skärpa, jättesuddigt hela tiden. Inget jätteproblem men man använder ju trots allt kameran en hel del då man alltid har den med sig, nån som vet vad man kan göra ? Tänker inte kosta på den några reperationer
Hur för jag över inspelade ljudfiler från min iPhone ("röstmemon") till datorn (PC)?
Det finns en funktion som heter "Dela", men eftersom min ljudfil är över 30 minuter lång så fungerar inte de två alternativen (MMS alt. E-mail).
Min är jailbreakad. Och i ärlighetens namn, jag kan ingenting om iTunes. Har aldrig behövt använda iTunes.
Fungerar det ens om den är JB:ad? Uppdaterar den inte OS:et automatiskt om man synkroniserar (vilket jag, efter lite research, har snappat upp att man måste göra för att kunna få över sina ljudfiler)?
Hur mycket vågar man lita på hastighetsmätare till ajfånen?
Behöver er hjälp.
Införskaffade mig en iPhone 4 idag, har ett spotifykonto med massa localfiles på datorn.
Men dom syns inte på telefonen? Ska dom inte synas där med?
Vill nämligen ha dom offline.
Lås knappen har gått sönder på min iphone 4, den är 1,5 år gammal, men är det värt att lämna in den o få det fixat och vad tror ni de går på ?
Gör lite reklam för företaget jag och min flickvän har, leta igenom gruppen lite. Vi håller på uppdatera hemsidan så kommer snart alla produkter upp dit :)
iPhone skal för 30-40kr plus 40kr frakt oavsett hur mycket du handlar. Har skal till Samsung Galaxy S2 och några HTC mobiler med :)
http://www.facebook.com/groups/320900471330947/