Varför?
Utskriftsvy
Arboga, skitöl. 3 polare skulle dela på ett flak och 1 av dom skulle välja på systemet, skulle såklart ta elk. Men det fanns inte och då tog idioten den skiten ;)
Magic smakar skit men det går i om man kämpar lite :) duger att bli full på ;)
Magic crystal, riktigt vidrigt. import vodka ;)
pluppen, man orkar ju inte blanda ut :D tar bara längre tid att få i sig ;)
beror på vad det är för vodka, finlandia är bra mycket godare än t ex absolut, funkar t o m att dricka rent som snaps utan att det är direkt äckligt. äckligaste vodkan jag druckit är för övrigt med marginal absolut päron, i en plunta under studentveckan. fyfan vad äckligt det var, jummen och allt :nooo:
Magic är sjukt värt om man inte är en fucking finsmakare! Billigt och enligt mig helt okej :)
Joo, visst är det skillnad, men om man inte bara dricker för att det ska smaka så gott som möjligt så funkar det nog med "fulvodka" ;)
på tal om sprit drack jag galliano hot shots i helgen, grymt gott :D för de som inte vet vad det är är det galliano med kaffe och grädde på toppen. är man skillad när man häller upp så skiktar det sig så att gallianon, kaffet och grädden ligger i olika lager, ganska coolt faktiskt. och sjukt gott, lite sött, lite kaffe och sen grädden på det :D
typ såhär:
http://blogg.kwerthan.com/wp-content..._drinks321.jpg