Skrotar den hellre. <3
Utskriftsvy
Grejen är ju att man inte ska blanda med läsk. Läsken smakar ju vidrigt sen :( om man ska späda ut ska det vara med schweppes!
Japp, visst jag vill att det ska smaka lite gott ibland så jag föredrar starköl, men magic är billigt och funkar bra :)
Nää vodka är ju inte gott alls. iaf inte det jag prövat. sen är ju det förknippat med en ''olycka'' :gloria:
Schweppes Pear Lime + Mojito drinkmix = :wub:
Den största anledningen till att jag ofta kör på Magic är nog ändå att det är så sjukt lätt att få tag på! Om jag hade kunnat fixa öl lika lätt hade jag garanterat kört på det då det faktiskt är betydligt godare! ;)
Ska man ta och hämta en 2L coca-cola som stått i kylen hela dagen?:wub:
Sha folket!
händer?
Well,, inte mkt nu.. Kom hem från Rhodos inatt efter en helt sjukt galen vecka!! imorgon bär det av mot Serbien med bil, ser fram emot att smiska "lite" autobahn imorgon :Wub: ;)
Nu måste jag fan sova :S
F.ö så bodde jag granne med Günther på hotellet :D
Lyckades inte vända tillbaka dygnet jag somnade av misstag och vaknade 18:00 idag. Jaha då kan jag väll inte somna fröns 12:00 idag. :(
Fyyfan kom hem efter Peace & Love igår och är fortfarande bakis :S Råkade tom "gifta" mig sista natten och tappa bort massa kläder. Hur givet som helst att vi åker dit nästa år igen! :D
Fick inte tag på biljett i år, var lite sent ute, men nästa år ska ja dit, verkar kul vara riktigt sköj! :D
Dom fucking jävla byggarbetarna utanför mitt rum har glömt att slå av sin kompressor, så den står där och pustar ibland. För jävla störande..
NU JÄVLAR BRUMMAR DEN JÄVLA SKIT KOMPRESSORN! SKA FAN KÖRA UPP DEN I RÖVEN PÅ DEN SOM GLÖMDE DEN PÅ!
Wooozzzahh..