Tror hon är fejk :unsure: fast ändå inte.
Utskriftsvy
Köpte en Aprillia AF1 125cc idag som är heelt ostrypt, för 1000kr! Papper och allt dock hade den stått i typ 10år så fick rensa allt sen så starta den direkt, efter det så tog jag en test runt och FYFAN va såå när att skita på mig! Kom upp i drygt 150km/h såå jävla läskigt, aldrig kört nått så snabbt i hela mitt liv :)
Även en bild på pärlan
http://img194.imageshack.us/img194/8427/89272294.jpg
Uploaded with ImageShack.us
la ut en annons på blocket igår, redan massa som vill komma och kolla på den idag :D
vivan såld, vinst på 3,3k tackar man inte nej till! :)
Kille vid byta 15" baslåda mot min motor o fögge:), Här kommer det troligen att dunkas musik!:D
Edit:Motorn funkar inte:)fel på vev lagerna:)
Den som kopplat elen på Neroxen måste vart en jäkla lirare, kablar från kaffekokare och kabelskor och sockerbitar ta mig fan överallt.
var ett under att den ens fick gnista, men som tur är hade man köpt ett elsystem av kent fast till aerox för nått år sedan (kommer dock inte ihåg varför.)
28 grader ute i solen, musiken på och nu sa ja ut i schteeka i solen och plugga inför körkortsteorin imorn!:beer:
Egentligen gårdagens win: En av mina bästa ungdomskompisar gifte sig igår och jag hade den stora äran att vara hans best man, gick superbra när jag räckte över ringarna vid altaret + mitt bestman tal var succé. Perfek! :)
Hahah ne, vi satte basen längst ut på moppen o surrade fast den :).
Edit: verkar typ som han inte vill längre pågrund av att han trodde att han skulle få med kylare,elsystem o andra saker ......
Edit: han ville inte byta pågrund av att han inte fick så många saker ...... ,, dealen var egentligen bara motorn till att börja med... Kommer fan att lägga ut alla delar billigt nu, Kolla säljes delen!.
Lirade nyss roligaste hon matchen på länge. Doombringer,riftchards,shroud på gladiator. Mitt lag var dessutom en mindre pga dc
För er som spelar hon ladda ner och lär er match id: 89018725 (Inte main acc bara ett jag använder för att spela med låg mmr polare)
Var riktigt skönt väder när man gled hem från skolan!
55 på körkortsteorin, sköööönt! Fick också en motorlyft och lite skit så nu ska bilen bli både fin å rolig!:D
Sen de sköna vädret!
Egentligen gårdagens win, jobbade första dagen på sommarjobbet igår så det är skönt att äntligen tjäna lite pengar :D
Fick min overall idag :D
The Hunger Games i DVDRip på tpb :D
Fick LED slingor idag! Imorrn blir det att förgylla moppe åldern till max, stereo och LED. Nu kör vi. :huhu:
Moppedelar från nederländerna är här! Var dock inte hemma när de skulle lämna paketet :-\ Går inte att hämta ut paketet idag, imorgon!:)
gjorde ringar med riejun på treans växel ;P kan inte säga att den va stark ehh :D gick hur bra som helst på 2an :D och den riktiga winnen är att ja beställde delar och fick dom igår och dom drar inte pengar heler :P sisst ja beställde så drog dom på dirr!
Sommarskorna äntligen på. Jävla dålig bild dock.
Bifogad fil 8732