Helt rätt, jag menar. Självklart finns det folk som tycker om mig, men frågan är vem och för att ta reda på det måste man lyda mottot " Våga, vilja vinna".
Utskriftsvy
Så underbart söt och trevlig denna tjej asså! Blir helt varm i kroppen bara av att kolla på denna bild och prata med henne:wub:
Spoiler!
Breezer. Fy. Riktiga kvinnor dricker rödvin.
Men grabbar, spela roll xD.
Var inne i Teliabutiken idag, och praktikanten var där. Men det enda jag fick var ett, förvisso väldigt vackert, leende och sedan gick hon till personalrummet! Lite snålt tycker jag :shy:
Kul att mitt EX hotar mig xD!!!
För långt och för mycket att skriva;P.. men hon sa typ att jag var ett äckel, att det är synd om tjejen som kommer få mig, att hon blir äcklad varje gång hon ser mig och allt sånt skit...
då blev jag as less och och skrev en massa dumma saker, det hon reagera på måste väl ha varit "****" (lååååång historia)
Efter all skit hon sagt, gjort osv... (om ni bara visste...) så är det minsta hon förtjänar är det ordet.
Jag är ingen person som vanligtvis kallar personer skit, utan anledning, utan jag är en lugn och vanligtvis snäll person. Så missuppfatta inte den jag är:P
Önskar helgen aldrig tar slut, har de så jävla gött just nu :)