Bygga turbo bil med studiebidraget går inte heller så bra..
Utskriftsvy
Jag får aldrig in mitt papper om studiestödet inlämnat till skolan, alltid något annat skit som tar emot. men måste nog imorgon.
Så pass alltså? :huhu:
Det är illa! Själv har tjejen något cp-ryck varje gång hon dricker, det är som om hon får PMS när hon dricker, först skriker hon, sen gråter hon, sen bara.. poff så sitter man i en buske. :huhu:
Sånt är tråkigt som fan! Dock felparkerade du ju, så du får väl halvt skylla dig själv. :whistle:
Hittar ingen som säljer sommardäck till min 740 som är de sista jag behöver fixa innan jag kan sälja den :(
Någon? :(
Och? Det är väl inget fel med det. :unsure:
Serves you right bitch! :mad:
Sånt är riktigt tråkigt! Men du har i alla fall tid att spela, själv har man tenta den 25:e så jag pluggar som fan. Tur att det är just då dock då det är HIF-MFF på kvällen och tentan slutar 12 så jag precis hinner hem. :huhu:
Men du är ju bara dum. :(
Jävla äckliga komplett som inte säger de har slut på lager förrän man beställt! Preliminärt datum 24 september, fuck det jag avbeställde och beställde från webbhallen istället, haha
Är de bara jag som postar i denna tråd eller? Kanske bara jag som har massa fail att bjuda på och ni andra har de bra just nu? :(
ONT: Inget cashflow alls längre, I need to get a job :(
Postar ja i den här tråden så anses de alltid var av för grov karaktär tyvärr :sad1:
Segt, men du har väl körkort, så bli tidningsbud, perfekt om du går i skolan samtidigt! :)
Allt är mer eller mindre fail för mig just nu, fast ja kan iaf gotta mig med att ja har cashflow nu när du säger de... ;)
Pank så att det skriker om det, lär skaffa ett kvälls jobb eller liknande.. Allt är så rötet utan pengar
Dagens Fail :/ Länkarmarna på 240 gick av längst fram, å ingen vill sälja två par till mej för en liten slant :(
Ramlade med sporthojen idag när jag skulle iväg och stunta... på 1 hjul går det nästan alltid bra men när man sedan kör med båda hjulen i backen så tog jag en kurva i lite för hög fart... Det blev en highside och landade bland stenar och dylikt :) ca 70-100km/h.. dagens tur? haha :)
12 km hemifrån å topplockspackningen ger sig på Fucko rx:en :( Gissa vem som blev sur... även på en skogsväg långt inne.. Detta måste verkligen vara dagens Fail fö meej.
Äger 13,91 kronor .. tur att det är löning om 3 dagar