Hahaha satan va ägda !
Utskriftsvy
hasan är fan dagens win.
http://www.youtube.com/watch?v=Tf2QTwtkYwA
Haha neej Big O har hittat till moppenet också.. xD Det är min kompis bekant
Jag ska mest meta tror jag! Smäller i några meten och blir väl lite mys om jag tar med tjejen. Annars blir det väl lite annat fiske. Fick höra att där fanns en och annan öring också tydligen. Får hoppas på att få en, aldrig lyckats med det innan. :)
Fan vad nice, jävla trevlig gubbe i alla fall! :D
Inte riiktigt om man säger så men min kompis har träffat denna person några gånger (in a galaxy far, far away), jag skulle dock kunna dö för att få en autograf! ;) Theheh..
åker till skolan och har HK, så ja får i mig den goda äppelpajen va ska göra! :D
Min spanska lärare är efterbliven.... :thumbsup:
vad är grejen med att trycka ner honom? låt honom vara istället.
:wub:
Körde nyss en stooor runda för det inte går att köra i byn, mycket skönare också. Sen hälsade jag på bökeslunds crossbana också.
Ledig tills tisdag nu, skönt som faaaan!
Har fått gratis biljetter till Jay Z och Kanye West den 30e maj jag och en polare fast vet inte om jag ska tacka ja till dom för jag har ingen som vill med dit än. Hade varit sjukt kul ändå så tror jag tar dom faktiskt hittar nog någon som vill följa med :)
Sista skoldagen idag, skönt som fan. Ikväll ska jag o polaren dra ut o fiska lite, rätt gött det också. :)
Mopperally imorrn, få se om dappen håller 5.5 mil ;)
Bra fiske idag! Var ute i 5-6h och drog in 11 gäddor, dem två största låg på 5 samt 6.5kg.